Feel the Spirit – je motto, pod kterým se od 1. do 5. února na norimberském výstavišti konečně znovu osobně setkají odborníci z branže na své přední mezinárodní akci, aby objevili novinky a trendy, posílili své kontakty a získali cenné znalosti. Individuální zážitek z veletrhu navíc umocní nové digitální funkce na obchodní platformě Spielwarenmesse Digital.
Spielwarenmesse spojí ve 13 produktových kategoriích celý sektor dohromady. „Odezva ze strany průmyslu je trvale pozitivní – všichni se těší na další setkání po tak dlouhé době,“ říká Christian Ulrich, mluvčí výkonné rady společnosti Spielwarenmesse eG. Komunikaci tváří v tvář nic nenahradí: navazují se nové kontakty, posilují se stávající spojení. A jak vystavovatelům, tak návštěvníkům šetří účast na veletrhu peníze i čas – jeho obchodní efektivita je bezkonkurenční. Aktuální seznam vystavovatelů je k dispozici zde.
Inspirativní speciality
Speciální tematické oblasti na Spielwarenmesse přináší nový impuls do pracovního dne. Hala 4 je věnována tématu „Papírnictví se setkává s hračkami“. Oblast Insights-X, pojmenovaná podle veletrhu papírenského zboží, nabízí maloobchodníkům podnětné nápady pro sektor back-to-school. Stejně tak stojí za to navštívit „Tech2Play“ v hale 4A. Tato oblíbená oblast sdružuje to nejlepší z oblasti elektronických hraček. „Toys go Green“ pokračuje ve sledování megatrendu roku 2022. Vhodné udržitelné produkty budou umístěny v hale 2. Služby pro obchod a průmysl najdou zainteresovaní návštěvníci v hale 7. Zkušební ústavy, výrobci obalů a poskytovatelé marketingových služeb představují novou produktovou kategorii, která v každodenním podnikání nabývá na významu. Inovace, a skvělé kreativní nápady pro výběr sortimentu najde odborné publikum sdružené v hale 3A ve „StartupArea“. Tato oblast spojuje mezinárodní nováčky s mladými inovativními podniky z Německa, díky čemuž se stává rájem novinek.
Oblíbená prezentační oblast
Sdílení znalostí hraje na Spielwarenmesse ústřední roli. Toy Business Forum v hale 3A je zavedený formát; mezi 13:00 a 15:00 hod. po celou dobu trvání veletrhu nabízí vysoce kvalitní odborné prezentace o aktuálních problémech v průmyslu a obchodu, včetně dalších témat jako je „digitalizace“, „udržitelnost“, „rozmanitost“ a „trendy v maloobchodě a hračkách“. V rámci Toy Business Forum se také každé ráno od středy do soboty budou konat oblíbené LicenseTalks. Prezentace a pódiové diskuse s mezinárodními odborníky z oboru pokrývají nejnovější trendy v oblasti licencí.
Perfektní plánování
Synchronizace Spielwarenmesse Digital s aplikací „Spielwarenmesse App“ zajišťuje, že obchodníci mají vždy pohotový přístup k vystavovatelům, plánům hal a jejich uloženému seznamu oblíbených položek. Obzvláště šikovnou funkcí je, že kontakty obchodních partnerů lze uložit přímo do adresáře pomocí QR kódu. Vstupenky na Spielwarenmesse jsou již v prodeji. K dispozici jsou pouze online, pokladny na místě nebudou otevřeny. Jednodenní vstupenka stojí 19 EUR a slouží rovněž jako jízdenka na městskou hromadnou dopravu v Norimberku a okolí.
Link do online obchodu: https://shop.spielwarenmesse.de
Kontakt na reprezentaci Spielwarenmesse eG v České republice:
Česko-německá obchodní a průmyslová komora
Zdeňka Goedertová, tel.: +420 221 490 310, e-mail: messe1@dtihk.cz
Napsat komentář