Vedoucí oddělení kvality PENNY Petr Baudyš byl Českou společností pro jakost vyhlášen „Manažerem kvality roku v České republice“ za rok 2021. Toto ocenění je udělováno manažerovi, jehož přínos pro organizaci má výrazný dopad na výsledky společnosti i spolupracujících subjektů.
„Pro mě je to ocenění celého našeho týmu. Jako jedinec bych neodkázal v této oblasti nic. Za těch více než 7 let v PENNY se nám podařilo vybudovat tým, se kterým posouváme kvalitu našich produktů neustále dopředu,“ okomentoval ocenění Petr Baudyš a dodal: „Pro nás všechny je největším oceněním zájem a radost zákazníků, kteří k nám do PENNY chodí přímo pro konkrétní produkty, které jinde nedostanou. Důkazem toho, že jdeme správnou cestou, jsou pak také desítky ocenění pro naše privátní značky, například v soutěži Chuťovka roku nebo ve Volbě spotřebitelů.“
Vyhlašovatelem národní, soutěže o titul Manažer kvality roku v České republice se stejným cílem je Česká společnost pro jakost, která je členem EOQ a představitelem ČR v této organizaci. Ocenění je udělováno v návaznosti na mezinárodní cenu European Quality Leader vyhlašovanou právě Evropskou organizací pro kvalitu. Cena je určena fyzickým osobám, které působí na pozici manažera kvality (nebo obdobné pozici) v organizaci, která má sídlo na území ČR, po dobu minimálně 3 let.
Petr Baudyš je vedoucím oddělení kvality v Penny Market od roku 2013. Vystudoval analytickou a fyzikální chemii na Univerzitě Pardubice. Po studiích do roku 2001 pracoval na České zemědělské a potravinářské inspekci. Po dobu šesti let byl zástupcem České republiky v mezinárodní komisi pro označování potravin a 12 let vedl oddělení obchodně právní v řetězci Tesco. V současné době odpovídá za procesy v rámci kvality v celém řetězci PENNY v České republice, a současně koordinuje všechny projekty související s udržitelností. Pochází z Hlinska, jeho koníčky jsou golf, tenis, lyžování, četba a dobré víno.
Zdroj: Penny Market s.r.o.
Praha, 9. prosince 2021