Na semináři představí Penny Market pilotní projekt integrovaného energetického řešení. COOP představí nové koncepty: e-shop, chladicí výdejní boxy i kavárny. Dozvíte se o možnostech efektivní komunikace nejen pro vaše prodejny, významu chytrých kamer pro retail, pomocnících moderního retailisty v podobě RFID a analytiky.
Budete se moci zúčastnit virtuální – a po individuální dohodě i osobní – návštěvy prodejny budoucnosti v budově společnosti Microsoft v Praze. Chybět nebude ani pohled právníka na možnosti využití moderních technologií v souvislosti osobních údajů a řada dalších témat.
Chcete vědět víc? Stačí se přihlásit na 5. ročník semináře VYBAVENÍ PRODEJNY letos s podtitulem Vymazlete svou prodejnu k dokonalosti a nezapomeňte na technologie!
Termín konání: 11.11. 2021 v čase 9:00 – 16:00
Místo konání: Sál Euforie, GRANDIOR PRAGUE HOTEL, Na Poříčí 42, Praha 1
Organizátor: časopis Retail News a Press21 s.r.o.
Odborný garant: Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR
Registrace na: https://www.retailnews.cz/vybaveni-prodejny-112021/ nebo na mailu: klanova@press21.cz
PROGRAM
8:30-9:00 Registrace
9:00 Zahájení
9:05 Ceny energií lámou rekordy. Stát řeší vždy obyvatele, ale na podnikatele nemyslí. – Vladimír Štěpán, jednatel ENAS Group
9:25 Integrované energetické řešení chlazení, vytápění a klimatizace moderní provozní jednotky.
Představení pilotního projektu společnosti Viessmann a řetězce Penny Market. – Karel Fořt, regionální ředitel, Viessmann Refrigeration Solutions, Central Eastern Europe + Karel Procházka, vedoucí přestaveb a realizací, Penny Market
9:50 Efektivní komunikace nejen pro vaše prodejny – Tomáš Lachman, Account Manager, Joyce ČR
10:15 Investice do modernizace prodejen v ČR covid nezastavil – Pavel Mikoška, viceprezident SOCR ČR, Albert ČR
10:45-11:15 přestávka na kávu
11:15 Pomocníci moderního retailisty: RFID a analytika – Kateřina Klosová, Retail Sales Manager, Eastern Europe, Sensormatic
11:40 Význam chytrých kamer pro retail – Jaroslav Novoveský, Business Development Manager pro partnerský prodej Mobotix v ČR a SR, Konica Minolta Slovakia
12:05 COOP nově: e-shop, chladicí výdejní boxy i kavárny – Lukáš Němčík, Head of Marketing & Development, Svaz českých a moravských spotřebních družstev, Skupina COOP, COOP Mobil
12:30 Využití technologií v retailu zejména aplikací a umělé inteligence ve vztahu k zákazníkovi z pohledu současné a budoucí legislativy – David Hron – advokátní koncipient, advokátní kancelář Noerr
13:00-14:00 přestávka na oběd
14:00 Moderní technologie pomohou vylepšit zákaznický zážitek i dostupnost zboží na regále – online video vstup do prodejny budoucnosti v budově Microsoftu v Praze / diskuze – Nikola Pleska produktový manažer, Microsoft
15:00 Dostupnost zboží na regále – jak reaguje zákazník, když na regále nenajde, co hledá? – Tomáš Martoch, Senior manažer, Česko-slovenská iniciativa ECR + data z výzkumu ppmfactum
15:45-16:30 Závěrečná diskuze – Networking
Akce proběhne v souladu s aktuálními požadavky na zajištění hygienických podmínek. Prosíme tedy o pochopení, že na konferenci musí všichni účastnící dodržovat aktuální opatření a také splnit podmínku O-T-N. To znamená, že budeme před vstupem kontrolovat potvrzení o platném negativním testu (PCR test ne starší než 72 hodin, antigenní test ne starší než 24 hodin), očkování nebo prodělaném onemocnění covid-19 v posledních 180 dnech. Testy na místě nebudou možné.
Přeji příjemný den a těším se na viděnou!
Praha, 7. listopadu 2021