Všichni jsme na onlinu. Jak tam být lepší? Omnichannel: cesta zákazníka

Online konference společnosti Ipsos proběhne 10. listopadu v čase 14:00 – 16:00.

Česká e-commerce patří dlouhodobě k těm nejrozvinutějším v Evropě; a právě čeští zákazníci tomuto prodejními kanálu nejvíce důvěřují. Pandemie C-19 nejen nakupování online akcelerovala, ale zdůraznila nutnost rychlého přechodu do světa omnichannelu, ve kterém jsou off-line a on-line touchpointy propojeny do jednotného systému řízení zákaznické cesty.

Jak vypadá rozhodování a nákup v on-line a off-line prodejních kanálech po více než roce s restrikcemi kvůli C-19? Jak proměněné zákaznické cesty mapovat a optimalizovat? Jak sledovat jejich výkonnost a dále je zlepšovat? Jaký vliv má měření a zavádění kontinuální zpětné vazby od zákazníků na výkonnost firmy?

Na konferenci vystoupí hosté z řad klientů Ipsos, např.:

Vanja Stojkovic z Notino, předního prodejce parfémů a kosmetiky, se podělí o to, co znamená strmý nárůst objemu online objednávek z pohledu oddělení Customer Care, které má v Notinu na starosti.

Filip Zavřel, vedoucí oddělení Každodenní služby v Air Bank, se podělí o osvědčené principy komunikace se zákazníky, o které se Airbank opírá při nastavování omnichannel customer journey.

O své zkušenosti a case studies se podělí odborníci z Ipsos:

Michal Štěpánek představí data z nového exkluzivního výzkumu Ipsos zaměřeného na exploraci a revizi zákaznické cesty v retail prostředí.

Damian Rees, Global Head of User Experience, na konkrétních příkladech ukáže best practices pro fungování značek v e-commerce. Představí, jaké jsou potřeby a očekávání uživatelů při nakupování online a ukáže různé příklady zajímavých způsobů, jak společnosti tato očekávání naplňují. Tato část bude v angličtině.

Barbara Hrabalová shrne best practices z projektů mapování zákaznických cest, zvláště v době poznamenané C-19. Ukáže důležitost zavádění kontinuální zákaznické zpětné vazby a zapojení zaměstnanců i zákazníků do interního rozvoje.

Martina Popenková představí aktuální trendy v e-commerce a omnichannel v mezinárodním srovnání.

Online konference je pro účastníky zdarma, proběhne online přes MS Teams (není nutné mít nainstalovanou aplikaci, lze se připojit i přes web). Link na schůzku Vám bude automaticky zaslán po registraci na zadaný email a znovu také den před akcí.

 

Zdroj: Ipsos

Praha, 7. listopadu 2021