Penny spustilo vlastní e-shop

PENNY spustilo v Plzni pod názvem PENNYDOMŮ svůj pilotní projekt nákupu potravin přes internet s dovozem až k zákazníkovi. V případě úspěchu pilotního provozu je pak plánováno rozšíření on-line nákupů PENNY na další oblasti České republiky.

„Chceme být lidem blíž. Poslední rok a půl změnil nákupní chování lidí a my jim chceme nabídnout alternativu k nákupu v našich kamenných obchodech. Ty vždy byly, jsou a budou pro nás základem, ovšem reagujeme na potřeby a požadavky zákazníků, a proto jsme připravili projekt PENNYDOMU.CZ,“ říká Jens Krieger, generální ředitel PENNY (CEO). Radek Hovorka, jednatel PENNY (CFO) k tomu dodává: „V současné době si mohou u nás objednat nákup lidé na Plzeňsku. Nabízíme jim téměř kompletní sortiment, a i na internetu pak mohou využít našich slevových akcí, nakoupit produkty, včetně našich privátních značek, a my jim zaručíme dovoz nákupu až domů v objednaný čas.“

PENNY nebude mít pro přípravu nákupů speciální sklad, naopak v budoucnu plánuje využití své široké sítě takřka 400 prodejen. Po objednání na internetové adrese www.pennydomu.cz bude nákup připraven na nejbližší prodejně, kde ho následně vyzvedne kurýr společnosti DoDo a doručí ho na požadovanou adresu.

Rozvoz potravin je segment, v němž jsme dlouhodobě silní, a kde jsme si dokázali vybudovat skvělou reputaci. Naše služby neustále posouváme a obchodníkům nabízíme stále flexibilnější a komplexnější servis. Názorným příkladem je i právě logistika pro PENNY, kde náš kurýr zajistí nejen rozvoz, ale i kompletní přípravu objednávky,” popisuje Martin Marek, CEO DoDo pro Českou republiku a Slovensko.

Zákazník si může objednat nákup 3 dny předem a zrušit svoji objednávku 4 hodiny před plánovaným doručením. Doručení nabízí PENNY již od dvou hodin po objednání. Po zahájení přípravy nákupu pak dostane SMS zprávu s přesným termínem doručení. Minimální výše nákupu je 500 korun a cena za dopravu je 69 korun.

E-shop PENNYDOMŮ nabízí prakticky vše, nač jsou zákazníci zvyklí z kamenných obchodů PENNY, od čerstvého ovoce zeleniny přes pečivo, mléčné, chlazené, mražené i trvanlivé produkty, nápoje, maso, ryby, uzeniny i lahůdky, cukrovinky, produkty pro děti, až po drogerii, kosmetiku i potraviny pro zvířata. Samostatná sekce AKCE pak nabízí bezmála 500 produktů, které jsou nabízeny se slevou.

„Možností nabídnout naše produkty zákazníkům on-line jsme se začali zabývat v loňském roce. Díky velkému nasazení všech lidí, kteří se na projektu podíleli, se podařilo jej připravit a uskutečnit ve velmi krátké době. V červnu začali systém testovat naši zaměstnanci a od září i vybraní zákazníci. Nyní jsme jej spustili pro širokou veřejnost v Plzni,“ popisuje vývoj projektu Radek Hovorka. Cílem pilotního projektu je otestování technické stránky projektu i spokojenosti zákazníků a na základě jejich zpětné vazby celý systém nákupu udělat, co nejkomfortnější a nejjednodušší. V případě úspěchu pilotního provozu je pak plánováno rozšíření on-line nákupů PENNY na další oblasti České republiky.

 

Zdroj: Penny Market s.r.o.

Praha, 27. října 2021