Po Zličíně a Brnu přidává IKEA možnost objednat si zboží do samoobslužných výdejních boxů také u obchodního domu IKEA Černý Most, a to od 4. září. Výdejní boxy jsou přístupné 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.
Tuto novou možnost, jak si mohou zákazníci zboží objednané online vyzvednout, spustila IKEA nejprve koncem června na Zličíně. Od 1. září pak fungují výdejní boxy také u obchodního domu IKEA v Brně. „Věříme, že si výdejní boxy na Černém Mostě a v Brně naši zákazníci oblíbí stejně jako na Zličíně, kde si vyzvedávají průměrně 20 objednávek denně,“ říká Jana Jakubcová, manažerka projektu z oddělení logistiky IKEA Česká republika.
Výdejních boxů na Černém Mostě je k dispozici 21 a nacházejí se vpravo od východu z obchodního domu. Zákazník, který si zboží objedná a zaplatí online na webu IKEA.cz a zvolí si službu Klikni a vyzvedni, má nově na výběr možnost vyzvednutí ve výdejních boxech. „Až bude vaše objednávka připravena k vyzvednutí, obdržíte SMS s kódem, který zadáte na obrazovce umístěné na výdejních boxech IKEA. Po zadání kódu se automaticky otevřou dvířka boxu, ve kterém se nachází vaše objednávka. Pokud se nevejde do jedné skříňky, rozdělíme ji a umístíme ji do několika boxů. V takovém případě obdržíte dva kódy, abyste si mohli vyzvednout kompletní objednávku,“ vysvětluje Jana Jakubcová.
Zákazníci si do výdejních boxů mohou objednat všechny výrobky, které lze na www.IKEA.cz koupit online – tedy včetně těch rozměrných, jako jsou pohovky nebo matrace. Na vyzvednutí pak mají 3 dny od zvoleného data. Cena za použití výdejních boxů je stejná jako za službu Klikni a vyzvedni v obchodních domech. Začíná tedy na 49 Kč u objednávek do 15 kg a maximálně pak za ni zákazníci zaplatí 499 Kč v případě objednávek, jejichž hmotnost přesahuje 200 kg.
„Hlavní výhodou výdejních boxů IKEA je možnost vyzvednout si zboží pohodlně bez ohledu na denní či noční dobu a s tím spojená úspora času. V době pandemie jde navíc i o bezpečné bezkontaktní řešení,“ dodává Jana Jakubcová.
IKEA během léta také dokončila síť 13 výdejních míst v regionech, kde si zákazníci mohou vyzvedávat rozměrnější zásilky. V červenci rovněž otevřela své první plánovací studio v Česku, a to pražském nákupním centru Westfield Chodov.
Zdroj: ADison
Praha, 4. září 2021