Od dubna do června letošního roku otevřela drogistická síť ROSSMANN dvě nové prodejny, tři stávající zrekonstruovala. V průběhu letních prázdnin navíc převlékne do nového kabátu své další čtyři prodejny. V Česku nyní provozuje už celkem 151 poboček, ve kterých zákazníkům zajišťuje možnost užívat si nákupy v moderním prostředí.
Lidé si tak mohou pohodlně vybírat z širokého drogistického sortimentu, který zahrnuje řadu značkových výrobků a produktů privátních značek, jako je například i nová udržitelná řada eco Freude. Drogerie ROSSMANN se navíc těší velké oblibě mezi svými zákazníky i díky svému pozitivnímu přístupu k otázkám společenské odpovědnosti.
ROSSMANN působí v České republice již více než 25 let a neustále pracuje na zlepšeních, která vycházejí vstříc potřebám jejích zákazníků. Průběžně modernizuje stávající prodejny tak, aby se v nich lidem nakupovalo co možná nejlépe, a zároveň hledá další atraktivní prostory v zajímavých lokalitách pro nové pobočky. V období od dubna do června letošního roku tak vznikly dvě nové prodejny a dalších tři prošly rozsáhlou rekonstrukcí. Nejnovější prodejna, která se řadí k vlajkovým lodím drogerie ROSSMANN, byla 16. června otevřena v Praze v budově Zlatý Anděl, přímo u stanice metra Anděl linky B.
Nové prodejny:
1. Bohumín, tř. Dr. E. Beneše 1190
2. Praha 5, Zlatý Anděl, Nádražní 344/25
Zrekonstruované prodejny:
1. Kadaň, Na Podlesí 2049
2. Prachatice, Vodňanská 46
3. Česká Lípa, nám. Dr. Edvarda Beneše 2662
„Naším cílem je zákazníkům nabídnout co nejširší drogistický sortiment, který budou mít opravdu nablízku. Abychom uspokojili neustále rostoucí poptávku po značkových výrobcích i produktech našich privátních značek, otevřeli jsme od začátku letošního roku již šest nových prodejen, z nichž dvě nyní v červnu. Dalších 5-10 poboček plánujeme otevřít do konce roku, přičemž řada našich prodejen průběžně prochází modernizací,“ uvádí Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN v České republice.
Společnost ROSSMANN neustále investuje do zlepšení, která vycházejí vstříc požadavkům moderní doby a zároveň jsou v souladu s veškerými protiepidemickými opatřeními. Jako první v segmentu drogistů zavedla síť ROSSMANN bezhotovostní samoobslužné pokladny, které podporují bezkontaktní nákup, což celý nákupní proces navíc urychlí. Všechny nové i zrekonstruované prodejny se navíc vyznačují vzdušným interiérem, ve kterém se zákazníci díky jednoduché sortimentní navigaci snadno zorientují.
ROSSMANN staví na odpovědném podnikání
Za úspěchem drogistické sítě ROSSMANN stojí mimo jiné její dlouhodobá strategie společenské odpovědnosti, která propojuje charitativní činnost s dalšími aktivitami společnosti a je také úzce spojena s celkovou komunikací značky ROSSMANN – A život je krásnější. V roce 2020 například síť odstartovala vlastní charitativní projekt KDE SRDCE POMÁHÁ zaměřený na podporu lidí, kteří se ocitli v nelehké životní situaci. Od té doby věnovala v rámci tohoto projektu již 5 milionů korun tam, kde jsou nejvíce potřeba.
Jedním z dalších pilířů, na kterém je postaven úspěch společnosti ROSSMANN, je ekologicky odpovědné podnikání. Stále více produktů privátních značek má obaly vyrobené z recyklovaného plastu, čím dál tím více z nich se rovněž může pochlubit pečetí Bez mikroplastů.
Kampaň „Vraťte stromům korunu“ je v plném proudu
Péče o životní prostředí je však dlouhodobě pro společnost ROSSMANN prioritou. Stejně jako v předchozích letech spojila své síly se společností Henkel ČR divizí Beauty Care a neziskovou organizací Sázíme stromy, aby společně podpořila výsadbu vzrostlých stromů po celé České republice. Díky kampani „Vraťte stromům korunu“, do které se nákupem drogistických produktů mohou zapojit i samotní zákazníci, se podařilo vysadit již přes 1 600 stromů. Letošní šestý ročník kampaně, který nyní běží až do konce srpna, cílí na dalších 400.
Zdroj: FleishmanHillard
Praha, 3. srpna 2021