Finish spouští aktivitu na pomoc krajině u hory Blaník zasažené suchem

Značka Finish od 1. srpna spouští prodejní aktivitu na pomoc zadržení vody v krajině pod horou Blaník, které dlouhodobě hrozí sucho a ztráta biologické diverzity. Za každý nákup tablet do myčky Finish Quantum Ultimate dá společnost Reckitt, která značku Finish zastřešuje, tři koruny na vybudování nových tůní a mokřadů. Ty pak zadrží v krajině téměř pět milionů litrů vody. Akce poběží v Česku do konce září a značka ji podpoří televizní, printovou a online reklamou. První terénní práce v Podblanicku proběhnou na začátku příštího roku.

Prodejní aktivitou pokračuje kampaň na podporu zadržení vody v české krajině a změnu každodenních lidských návyků při hospodaření s vodou v domácnosti. „Podporou projektu u hory Blaník chceme dále rozvinout naši dlouhodobou spolupráci s Českým svazem ochránců přírody a nabídnout lidem dvojí možnost pomoci zadržet vodu v české krajině, a chránit ji tak proti suchu. Díky tabletám řady Finish Quantum Ultimate totiž nemusí předmývat nádobí před vložením do myčky, čímž průměrná česká domácnost ušetří až tři tisíce litrů vody ročně,“ říká Lukáš Klimek, category manager společnosti Reckitt pro Českou republiku a Slovensko.

Značka cílí na širokou veřejnost, kterou chce motivovat k efektivnějšímu využívání vody a upozornit jí na dopady vysoké spotřeby. Téma kampaně je mezinárodním konceptem, jehož lokální verzi připravila agentura Havas Prague.

 

Zdroj: Havas PR Prague

Praha, 3. srpna 2021