„Spolupráce s řetězcem PetCenter je pro nás přirozeným krokem a plánujeme tento koncept dále rozvíjet také o další zboží. Výhodou je pro naše zákazníky flexibilita a rychlost doručení, kdy budou mít zboží u sebe do 30 minut od zadání objednávky. Navíc mohou pohodlně objednávat i další sortiment a Wolt je tak zase o něco blíže vizi online nákupního centra,” říká Jan Foret, ředitel českého Woltu.
Prozatím Wolt doručuje zboží z pěti pražských poboček PetCenter: Štěrboholy, Letňany, Novodvorská, Stromovka a Nové Butovice. Již dříve Wolt nabízel krmivo pro psy z Bibi Food – konceptu nabízejícího vařené psí jídlo ze surovin od farmářů z volných chovů –, či krmivo a doplňkový sortiment z chovatelských potřeb Svět tlapek.
PetCentrum má po celé republice více než 130 poboček, k tomu posiluje i díky vlastnímu eshopu. „Online prodej je jedna z oblastí, na kterou se chceme dlouhodobě soustředit. Spolupráce s Woltem nám umožní posunout naše služby zase o kus dál a hlavně zacílit na ty zákazníky, kteří prostě nechtějí čekat a chtějí mít potřebné věci hned při ruce. Již delší dobu sledujeme, že náročných zákazníků přibývá,“ říká manažer pro strategický rozvoj společnosti PetCentrum Robert Vojáček s tím, že aktuálně je v nabídce Woltu přes 50 nejžádanějších položek, včetně krmiva, podestýlek či antiparazitních obojků. Firma počítá s tím, že do budoucna se bude sortiment rozšiřovat a aktualizovat zejména v závislosti na sezóně.
Zdroj: Communication Lab
Praha, 27. července 2021