Marketing ve společnosti Pivovary Staropramen má od března na starost nový ředitel David Zappe. V předchozích letech působil jako marketingový ředitel ve společnosti Heineken. Pozici ve vedení (Country Leadership Team) a kompletní řízení marketingových aktivit převzal po Vladimíře Formánkové.
S mezinárodním marketingem a reklamou má David Zappe více než 20 let zkušeností, přičemž polovinu získal v pivovarnictví.
Profesní dráhu započal v roce 2002 ve společnosti SABMiller v Maďarsku. Po následném působení ve významných společnostech v oblasti rychloobrátkového zboží (British American Tobacco, Kraft Foods nebo Scott Celaflor) se v roce 2012 vrátil k pivu, když se přesunul do společnosti Heineken. Zde působil 9 let na několika marketingových pozicích. Nejprve se v České republice staral o značky jako Krušovice, Zlatopramen, Březňák nebo Desperados, a povedlo se mu na trh uvést populární novinku – radlery. Poté pracoval jako marketingový ředitel Heineken Slovakia a před nástupem do společnosti Pivovary Staropramen byl dva a půl roku marketingovým ředitelem pivovaru Laško Union.
„Vedení marketingového týmu pro Pivovary Staropramen je pro mě velkou výzvou. Společně nás čeká několik velmi ambiciózních projektů, ať už jde o uvedení novinek na trh či vrchol partnerství s fotbalovou reprezentací v podobě evropského šampionátu. I když současná situace příliš nenahrává rozvoji unikátní české pivní kultury, naše komunikační a marketingové strategie chceme neustále posouvat dopředu a společně tak dosáhnout skvělých výsledků,“ uvádí nový marketingový ředitel Pivovarů Staropramen.
Rodným jazykem Davida Zappe je maďarština, plynně ovládá také češtinu, slovenštinu, angličtinu a němčinu. Ve svém volném čase se nejraději věnuje turistice, paddleboardingu nebo literatuře a filmu.
Zdroj: Dark Side a.s.
Praha, 26. dubna 2021