V soutěži Shop roku, ve které již dvanáctým rokem zákazníci a odborná porota volí nejpopulárnější, nejzajímavější a nejkvalitnější e-shopy českého internetu, získal za rok 2020 e-shop datart.cz cenu popularity v kategorii elektro, cenu kvality v kategorii elektro a cenu kvality v kategorii bílé zboží.
DATART v loňském roce, kdy měl kvůli pandemickým opatřením zavřené prodejny více než sto dní, obhájil svou pozici na trhu právě především díky internetovému obchodu. „Přestože máme více než sto kamenných prodejen a dbáme na přímý kontakt zákazníka s našimi elektro specialisty, dlouhou dobu se věnujeme rozvoji e-shopu a navázaných služeb, jako například osobní vyzvednutí objednaného zboží do třiceti minut v prodejně nebo komfortní službu dopravy zboží větších rozměrů s možností výnosu do domácnosti, instalace nového a odvozu vysloužilého spotřebiče. Velmi nás těší, že zákazníci e-shop datart.cz vnímají jako spolehlivý internetový obchod, cena popularity a cena kvality je pro nás velkou motivací do budoucna,“ říká František Mikoška, obchodně-marketingový ředitel skupiny HP TRONIC, do které značka DATART patří.
Pořadatelem soutěže ShopRoku je společnost Heureka Group a.s., která provozuje prostředí cenového srovnávače Heureka.cz a jako nákupní rádce lidem radí při výběru produktů i kvalitních obchodů. Cena kvality v soutěži Shop roku promítá zákaznickou zkušenost s internetovým nákupem za celý uplynutý rok. Cena popularity je cenou internetových uživatelů, kteří vybírají své nejoblíbenější e-shopy roku.
Zdroj: HP TRONIC Zlín, spol. s.r.o.
Praha, 20. dubna 2021