Ipsos online konference Společenská odpovědnost firem v praxi

Společenská odpovědnost znamená, že firma není orientována pouze na vlastní zisk, ale chová se ohleduplně ke svému okolí. Jak by měly firmy ke společenské odpovědnosti přistupovat – v době pandemie a zejména po ní? Na která témata by se měly firmy zaměřit? Co to o firmách vypovídá?

Na konferenci představíme aktuální vybrané výsledky již 11. ročníku Ipsos Corporate&Reputation Research 2020 a ukážeme, jaká jsou dnes očekávání veřejnosti od firem v kontextu společenské odpovědnosti. Zároveň představíme, jak nejlépe se společenskou odpovědností pracovat, aby přinášela benefity (finanční i nefinanční) vaší firmě.

O své zkušenosti a příklady z praxe se podělí:

  • Lucie Mádlová, zakladatelka a ředitelka, Asociace společenské odpovědnosti
  • Milan Medek, CSR Manager, Kooperativa
  • Tomáš Myler, Head of Communication, Lidl
  • Daniel Novák, vedoucí útvaru marketingová komunikace, Skupina ČEZ

Inspiraci a globální know-how přinese Trent Ross, vice president Ipsos Reputation Centre z Washingtonu D.C.

 

 


Webinář je pro účastníky zdarma, proběhne online přes MS Teams (není nutné mít nainstalovanou aplikaci, lze se připojit i přes web). Link na schůzku Vám bude automaticky zaslán po registraci na zadaný email. Pokud Vám email nedorazil, prosím, zkontrolujte spam či nevyžádanou poštu.

 

Zdroj: Ipsos

Praha, 14. dubna 2021