Marketing skupiny Packeta ve střední a východní Evropě bude řídit Barbora Langer

Do řídících pozic zahraničních entit skupiny Packeta, majitele Zásilkovny, nastupují dvě zkušené manažerky. Do funkce Head of Marketing pro oblast CEE & DACH nastupuje Barbora Langer.

Jejím hlavním úkolem bude nastavení a řízení marketingové strategie v regionu střední a východní Evropy a Německa. Lidské zdroje bude v této oblasti na pozici Head of HR pro CEE & DACH řídit Šárka Volejníková. Ve své funkci se zaměří především na sjednocení interních personální procesů a rozvoj zaměstnanců skupiny na zahraničních trzích, kde Packeta působí.

„Plány a cíle skupiny Packeta jsou pro letošní rok opět ambiciózní. Chceme výrazně posilovat na zahraničních trzích a naplňovat naši vizi být globální platformou pro sektor e-commerce. Věřím, že nám ji Bára a Šárka pomohou naplnit. Jsem také potěšena, že jsme do vedení holdingu získali dvě ženy. Diverzita je pro naplnění naší vize, hodnot a cílů velmi důležitá a diverzní týmy považuji za kreativní a vedoucí k lepším výsledkům,” říká zakladatelka Zásilkovny a CEO Packety Simona Kijonková.

„Při jednáních i pohovorech ráda říkám, že my v Zásilkovně nepracujeme, my ji žijeme. Je to životní styl, který nás baví. Se svým novým týmem chci zajistit, aby každý z našich kolegů chodil do práce se stejným nadšením. Přeji si, aby naše srdce tepala stejným rytmem napříč hranicemi, naše jedinečná firemní kultura nás stále bavila a bylo to vidět i navenek. Bude to jízda. Těším se,“ komentuje Šárka Volejníková, Head of HR pro CEE & DACH.

„Společně se svým týmem bych chtěla z Packety vybudovat nejenom brand, který všichni znají a ví, co nabízí za služby, ale také životní styl. Chci, aby lidé neposílali jen zásilky, ale bavily je články na našem blogu, zlepšil se jim den skrze naše příspěvky na sociálních médiích, pili ranní kávu z červeného hrníčku Packeta a při ranní procházce se psem si poslechli nový díl Z-Talks,“ vysvětluje Head of Marketing CEE & DACH Barbora Langer své plány.

Expanze do zahraničí je pro nás prioritou, v zahraničních entitách máme již nyní vybudovanou silnou pozici. Cílem Báry je sjednotit marketingové strategie holdingu a vybudovat v regionu střední a východní Evropy a Německa lovebrandy tak, aby byly klienty vnímány stejně jako Zásilkovna v České republice a Zásielkovňa na Slovensku,“ doplňuje Milan Šmíd, marketingový ředitel skupiny Packety.

Šárka Volejníková (33) vystudovala Sociální antropologii, Veřejnou politiku a lidské zdroje se zaměřením na Personální management a řízení organizací. V Packetě již několik měsíců působila jako Head of HR Zásilkovny v České republice, předtím pracovala na manažerské pozici ve společnosti Konica Minolta. Volný čas ráda tráví cestováním, péčí o zahradu a jachtingem.

Barbora Langer (32) absolvovala Fakultu Tělesné výchovy a sportu a Prague College v oboru Mezinárodní Management a Bussines. Do Packety přichází ze společnosti Nike, kde získala bohaté zkušenosti v oblasti Retail Marketingu a Visual Merchandisingu. Bára je vdaná a je velkým nadšencem do sportu a zdravé stravy.

 

Zdroj: Packeta Group

Praha, 12. dubna 2021