V centru pozornosti „Značení a etiketování“
Po pravidelné roční přestávce se od 29. září do 1. října znovu uskuteční veletrh FachPack 2015. Ústřední téma letošního ročníku veletrhu bude „Značení a etiketování“. „Během veletrhu FachPack probíhal vždy bohatý program: tři celé veletržní dny plné informací, diskuzí a rozhodnutí. A letos budeme plně obsazeni“, říká ředitelka akce Heike Slotta. V roce 2015 má tento odborný veletrh vedle nabídek týkajících se procesního řetězce balení připraveno znovu mnohem víc: přednášky a zvláštní přehlídky, které specialistům z oblasti obalového průmyslu přiblíží mimo jiné téma „značení a etiketování obalů“.
Nabídka napříč celým procesním řetězcem balení
FachPack nabídne vystavovatelům rámec pro prezentaci jejich řešení pro oblasti obalů, balicí techniky, zušlechťování obalových materiálů a obalové logistiky – ať již pro průmyslové nebo spotřební zboží.
V roce 2013 se tak 678 vystavovatelů prezentovalo v oblasti obalových materiálů, balicích prostředků a pomocných balicích prostředků, zatímco 531 firem představilo inovativní technologie, jako balicí stroje, označovací a etiketovací techniku, stroje a zařízení související s balením. Charakter v oblasti potisku obalů a zušlechťování obalových materiálů a designu určilo 219 specialistů a 386 podniků nabídlo své produkty a služby na téma obalové logistiky. Téměř čtvrtina převážně středně velkých firem prezentovala řešení v několika segmentech procesního řetězce balení.
Přehled o etiketách všeho druhu
Bez označování se neobejdeme: řídí toky zboží, zprostředkovává informace spotřebitelům, svým individuálním ztvárněním láká k nákupu a garantuje pravost a možnost zpětného vysledování produktů. Jako průřezové téma, které se vine napříč celým procesním řetězcem balení, doprovází „značení a etiketování “ veletrh FachPack od samého počátku, a nyní v roce 2015 se poprvé stává ústředním tématem.
V roce 2013 již přibližně 350 vystavovatelů představilo svá řešení speciálně v této oblasti. Základní téma veletrhu FachPack 2015 poskytne rozsáhlý přehled o etiketách všeho druhu, které slouží k informování („smart labelling“) nebo k dekorativním účelům („nice labelling“). Efektivní etiketovací stroje, inovativní kódovací systémy, automatické identifikační systémy, Track and Trace (služba sledování zásilek), různé nosné materiály, nejmodernější tiskárny a nejnovější metody tisku, jako je digitální tisk a 3D-tisk, precizní metody značení za použití laseru nebo inkoustu a mnoho dalšího bude bezprostředně k dispozici k ústřednímu tématu veletrhu.
Pokračování článku a mnoho dalšího naleznete v letním čísle časopisu Retail News…
Napsat komentář