Launch ECR Community Review of Current Practices in Category Management 2020 bude během 1. čtvrtletí roku 2021 podpořen řadou webinářů, které budou prezentovat zajímavé informace ze zprávy a umožní přispěvatelům diskutovat o svých případových studiích. Tyto bezplatné webináře jsou určeny pro všechny maloobchodníky, dodavatele, poskytovatele služeb, akademické pracovníky, média atd.
Samotná zpráva a webové semináře jsou prvními kroky při vytváření globální #ECRCatManNetwork. Pro místní společnosti, nadnárodní společnosti a odborníky na správu kategorií po celém světě je přínosné účastnit se této aktivity od rané fáze.
Webináře jsou v angličtině.
Webinář 1
Úterý 12. ledna, 16:30
Agenda:
- Insight: Integrovaný přístup spotřebitelů v shopper marketingu a správě kategorií
- Case Studies: Metro Canada a Rainbow Group, Čína
- ECR France: Nejúčinnější funkce pro zlepšení uživatelské zkušenosti na webových stránkách e-shopu s potravinami.
Webinář 2
Úterý 16. února, 16:30
Agenda:
- Insight: Vytvoření integrované segmentace CS za účelem vytvoření vize kategorie pro kategorii a značku
- Case Studies: Yagora a její klient Jack Links, následovat bude Barilla Itálie.
- ECR Italy: Omnichannel Category management – přechod od kategorií produktů ke kategoriím potřeb a přání nakupujících.
Webinář 3
Úterý 16. března, 16:30
Agenda:
- Insight: Jak může maloobchodník vyhrát nákupní misi segmentu nakupujících spotřebitelů.
- Case Studies: Outlet Individual Category Management on a Big Scale – by REWE, Coca Cola a Hoffrogge, Německo.
- ECR Germany: Total Store Optimisation – Next level of Category Management
Zdroj: ECR Community
Praha, 4. ledna 2021