V Brně na Moravském náměstí otevřela koncem roku první prodejna Albert Fresh. Propojuje Fresh bar s malou prodejnou. Nabízí tedy možnost rychlého občerstvení a menšího nákupu všeho potřebného při cestě do práce nebo z ní. Albert tak i navzdory koronavirové situaci pokračuje v plánovaných investicích a projektech.
Letos Albert zrekonstruoval 34 prodejen. Nový obchod Albert Fresh je jedním ze tří zcela nově otevřených obchodů. Zároveň uvedl letos již druhý nový typ prodejny.
Po pražské Jesenici a Florenci, které představují moderní supermarket s řadou inovací vhodný pro větší nákup, přichází skutečně malá prodejna pro rychlý nákup zejména čerstvého sortimentu, nebo občerstvení na cestu či do práce. Na necelých tří stech metrech čtverečních nabízí rychlé občerstvení a ideální skladbu nejvyhledávanějších produktů.
„Novým typem obchodu odpovídáme na zrychlující se životní styl mnohých lidí a zároveň přinášíme nové trendy, které ještě více podporují příjemné a rychlé nakupování. Klademe důraz na pohodlí, kdy si zákazníci mohou přijít na jedno místo pro čerstvé a zdravé občerstvení a kávu a zároveň si udělat i menší nákup,“ vysvětluje Ivo Ředina, ředitel projektu nového konceptu. Albert Fresh proto propojuje Fresh bar, kde si zákazníci mohou sami udělat kávu na dvou kávomatech a koupit sladké i slané občerstvení, s nabídkou čerstvého i trvanlivého zboží. K placení v obchodě slouží čtyři samoobslužné pokladny, které odpovídají současným trendům.
Designem obchod navazuje na oblíbené supermarkety v Jesenici a na pražské Florenci. Fresh Bar, který je umístěný hned u vstupu, navazuje na Fresh bistro, jež nabízí velký výběr zdravých lehkých jídel jako jsou zeleninové saláty, polévky, vegetariánské wrapy či sendviče. To volně pokračuje v pekárnu. Kromě všech běžných oddělení je součástí prodejny také sekce Zdravě s Albertem, kde zákazníci najdou nabídku produktů zdravého životního stylu, jako například bio potraviny, produkty bez lepku či laktózy.
Zdroj: Albert Česká republika, s.r.o.
Praha, 18. prosince 2020