Freeport Fashion Outlet v Hatích u Znojma přichází pro své zákazníky s možností objednat si v rámci služby „Click and order“ zboží online a následně jej vyzvednout u výdejového okénka.
Systém prodeje přes výdejové okénko se tak v praxi uplatní poprvé i u outletového centra zaměřeného na luxusní módu.
„Chceme zákazníkům nabízet možnost i v této době nakupovat za nízké outletové ceny, které jsou pro náš koncept charakteristické“ říká k nové službě Jan Procházka, ředitel centra.
Podle Procházky centrum tímto krokem reaguje na současnou situaci, zájem nájemců i zákazníků.
Jedinečnost řešení spočívá v tom, že se do něj bude postupně zapojovat přes jednu platformu celá řada obchodů sídlících v centru. Služba tak začne přenášet do virtuálního světa nikoliv jen jednotlivé obchody, ale v podstatě celé nákupní centrum.
Podle Romana Doubka, retail manažera centra, jsou v pilotní fázi do projektu zapojeny značky Guess a Calvin Klein, další značky se budou postupně přidávat.
Role Freeportu v celém projektu spočívá nejen ve vývoji a provozu platformy, ale i zajišťování logistiky.
„Jde v rámci evropských outletových center a vlastně i obchodních center obecně o poměrně unikátní službu umožňující zákazníkům nakupovat za outletové ceny a využívat přitom možností platných pro e-shopy, jako je například vracení zboží bez udání důvodu. Celý projekt je předvojem dalších a ještě zásadnějších novinek, které v této oblasti chystáme.“ dodává Doubek.
Služba startuje zároveň pro české i rakouské zákazníky, kteří tvoří standardně až polovinu návštěvníků centra.
Zdroj: Freeport
Praha, 26. listopadu 2020