In-store retailovou předvánoční kampaň v řetězci Albert, která svým rozsahem a okolnostmi covidových opatření nemá obdoby, dokončila v těchto dnes společnost U&WE. Celkem 67 pracovníků retailových týmů navštívilo 327 realizačních míst, splnilo 3531 definovaných úkolů v 17 321 provedeních a najezdilo více než 20 000 kilometrů po celé ČR.
K zajištění a realizaci kampaně došlo během několika dní, což byla výzva pro všechny výjezdní týmy, logistiku i dispečink společnosti U&WE . „Je to paradox doby: prodejci zákazníky do prodejen lákají a covidová opatření je bohužel odrazují. O to více a právě proto musí být in-store perfektně zrealizované“, říká David Bucháček, výkonný a marketingový ředitel U&WE.
Zvládnout v dnešní době kompletní branding všech prodejen velkého retailového řetězce, distribuci cenin a POS materiálů v krátkém čase vyžadovalo ještě důslednější plánování než ve standardních podmínkách, zejména když šlo o termínově striktně ohraničenou akci. Realizátoři mají na všechno jen několik málo dní a musí obsáhnout všechny prodejny po celé ČR.
Řetězec Albert 4. listopadu rozjel velkou předvánoční věrnostní kampaň, od které si slibuje zvýšený zájem zákazníků na prodejnách. Tahákem jsou populární stavebnice Lego a výrobky od Tefalu, které zákazníci získají za zvýhodněnou cenu. „Věrnostní akce za body jsou v Albertu velmi oblíbené. Zákazníci na zvýhodněné ceny slyší a do prodejen se vrací. Samotná kampaň na prodejnách je velmi komplexní a kromě bodů, tedy cenin, které už samy o sobě vyžadují zvláštní zacházení, zahrnuje řadu dalších materiálů od informačních letáků, kartiček na body až po kompletní branding prodejen včetně stojanů, návleků na bezpečností brány, polepů nebo závěsných reklam. Měli jsme přes 100 druhů materiálů a prezentačních produktů. To je ohromné množství materiálu, které se musí naráz rozvézt a nainstalovat, a znamená to tisíce pracovních hodin. Navíc musíme pečlivě dbát i na bezpečí našich zaměstnanců,“ říká Jan Kreuzer, výkonný a finanční ředitel U&WE.
Omezením samotné realizace je i současné zkrácení otvírací doby prodejen jen do 20 hod., v neděli musí prodejny zůstat uzavřené zcela. „Celou realizaci provádíme výhradně v otvírací době, jejím zkrácením jsme i my přišli o cenný čas. Přesto se vše podařilo realizovat dobře a včas. Naše týmy najezdily přes 20 000 km po celé ČR, naším online dispečinkem prošlo přes 25 000 fotografií z míst instalace, vyřešili jsme stovky drobných problémů a s centrálou klienta a manažery prodejen proběhlo přes 2 000 operativních telefonátů,“ vypočítává David Bucháček.
Na celý proces realizace dohlíží dispečink, který vše online kontroluje a pokud je třeba, upozorní na nedostatky, které je tak možné okamžitě napravit. Vše je v reálném čase dostupné v online systému, do kterého má přístup i klient, může si tedy kdykoli zkontrolovat stav na prodejnách a postup prací. Systém pak nabízí řadu automatizovaných reportů, které pomohou s vyhodnocováním kampaně i s plánováním dalších akcí.
„Naší největší devizou jsou lidé. Jejich nasazení a profesionalita je to, na čem náš byznys stojí, a to, co nás posouvá dál. Jen díky nim můžeme říct, že jsme v retail servisu jedničkou na trhu, a v podstatě jedinou firmou, která kampaň takového rozsahu zvládne od naplánování, přes výrobu, distribuci, instalaci, reporting až po vyhodnocení,“ shrnuje Jan Kreuzer.
Zdroj: Ariston PR
Praha, 15. listopadu 2020