Společnost CBRE, světový lídr v oblasti komerčních realitních služeb, jmenovala s účinností od 1. října 2020 Tomáše Míčka (39) do funkce vedoucího oddělení retail sektoru (Head of Retail Sector). Tomáš Míček zároveň nadále zůstává vedoucím oddělení správy obchodních center (Head of Property Management Retail).
Jeho hlavním cílem v nové pozici bude sjednotit a propojit fungování jednotlivých služeb v maloobchodním sektoru, které společnost CBRE poskytuje, do špičkové integrované služby. Tím CBRE zajistí ekonomickou stabilitu, komerční atraktivitu a růst portfolia nemovitostí, o které se pro své klienty stará.
Tomáš Míček ve funkci vedoucího oddělení retail sektoru nahrazuje Katarínu Brydone, která se bude nyní plně soustředit na vedení investičního týmu, rozvoj vztahů s klienty a na koordinaci nákupu a prodeje širokého spektra nemovitostí: od kanceláří, nákupních center, retail parků, industriálních a logistických hal až po hotely a rezidenční investiční projekty. „Věřím, že Tomáš bude výborným lídrem maloobchodního sektoru v CBRE a posune kvalitu našich služeb opět dál. Velmi respektuji jeho široké znalosti v oboru, manažerské dovednosti, řešení problémů a poskytování prvotřídních služeb našim klientům,“ komentuje Katarína Brydone, vedoucí oddělení investic do nemovitostí v CBRE.
„V době koronaviru se chování zákazníků v maloobchodu změnilo. Naše výzkumy ukazují, že lidé nyní před návštěvou obchodního centra své nákupy plánují – do obchodních center chodí sice méně často, ale zase při své návštěvě nakoupí více zboží. Všechny změny, které vlivem pandemie v retailu nastávají, ovlivňují přirozeně také majitele a nájemce obchodních center. Ti aktuálně dělají vše pro to, aby se lidé při nakupování cítili bezpečně – a my v CBRE jsme zde proto, abychom jim jejich nelehkou situaci co nejvíce usnadnili. Věříme, že zážitkové, volnočasové a gastronomické koncepty, které jsou nyní v maloobchodu nejvíce zasaženy, budou po uklidnění situace rychle růst – byť pandemie možná povede k určitým změnám přístupu k těmto konceptům ze strany jejich majitelů, provozovatelů i uživatelů. Náš květnový průzkum mezi zákazníky obchodních center v celé ČR však ukázal, že i v době postkoronavirové chce celkem 76 % respondentů pokračovat v pravidelných nákupech v běžných kamenných prodejnách – zkrátka že zákazník chce mít z nakupování zážitek. A že alespoň jednou měsíčně vyrazí do obchodního centra kvůli návštěvě kina zhruba 25 % dotazovaných, nabídku stravovacích zařízení využije téměř 70 % respondentů. Podle srpnového průzkumu CBRE mezi 64 etablovanými maloobchodními nájemci nákupních center se právě na zlepšování zákaznického zážitku nájemci chtějí v budoucnu soustředit,“ komentuje aktuální situaci na trhu Tomáš Míček, nový vedoucí retail sektoru v CBRE.
Tomáš Míček nastoupil do CBRE v roce 2018 jako zástupce ředitele správy obchodních center. V roce 2019 již převzal pozici ředitele tohoto oddělení. V té době mimo jiné úspěšně otevřel outletové centrum Outlet Arena Moravia v Ostravě a byl zodpovědný za rekonstrukci nákupních parků Olympia Plzeň, VIVO! Hostivař a řady dalších. Před nástupem do CBRE mnoho let působil ve společnostech Tesco a poté IKEA Centres Czech Republic and Slovakia, kde měl na starosti Avion Shopping Park Ostrava a následně Avion Shopping Park Bratislava.
Tomáš Míček je absolventem magisterského studia na Technické univerzitě v Ostravě se zaměřením na ekonomii a management. Dále získal titul MBA na Cambridge Business School. a certifikaci Facility Manager z Facility Management Institute v Praze.
Tomáš hovoří plynně anglicky a polsky. Mezi jeho koníčky patří cestování, jízda na kole a fitness.
Zdroj: Crest Communications, a.s.
Praha, 2. října 2020