Společnost Lidl se stále intenzivně věnuje oblasti společenské odpovědnosti a udržitelného rozvoje, a proto se rozhodla veškeré zainteresované strany pravidelně informovat.
V odkazu naleznete krátkou Zprávu o udržitelném rozvoji za rok 2019, ve které jsou shrnuty aktivity s výrazným ekonomickým, environmentálním a společenským dopadem. Díky například úpravě obalů privátních značek a dalším opatřením v rámci strategie REset Plastic ušetřila společnost Lidl v minulém roce celkem 360 tun plastů.
Podoba a rozvržení zprávy vychází ze základních hodnot společnosti Lidl. Pilíře společenské odpovědnosti jsou zasazeny do čtyř na sebe navazujících kapitol s názvy Přírodní zdroje a zemědělství, Dodavatelský řetězec a zpracování, Provoz a procesy a Zákazníci a společnost. Zpráva tak přináší aktualizované informace například k Zásadám udržitelného nákupu vybraných surovin či oblasti nakládání s odpady a potravinovými přebytky. V neposlední řadě se věnuje zabývá odpovědnosti ve vztahu k zaměstnancům.
Zdroj: Lidl Česká republika v.o.s.
Praha, 31. července 2020