PEDRO prodejna láká na nostalgickou pochoutku

Oblíbená pochoutka, která zažila socialismus, Sametovou revoluci i Československo, má svou vlastní prodejnu.

„V minulém týdnu jsme v pražském OC Letňany otevřeli celorepublikově první PEDRO obchod, který kromě tradičních růžových žvýkaček s klukem v sombréru nabízí i širokou nabídku želatinových bonbonů, které jsou na českém trhu pod značkou Pedro k dostání,“ uvádí Barbora Krátká, marketingová manažerka Candy Plus Sweet Factory.

Pedro shop Praha 2„Naše společnost už více než 8 let provozuje firemní prodejny s želé bonbony po celé Moravě, obchody máme v Petřvaldě, Ostravě, Opavě, Olomouci, Brně a Rohatci – všechny pod názvem Ňami Ňami. PEDRO prodejna je tak první svého druhu, od zbylých se liší designem i sortimentem,“ vysvětluje Krátká, která upozorňuje, že nová prodejna je první svého druhu v celé České republice.

„V sortimentu nové prodejny zákazníci najdou jak klasické Pedro žvýkačky, tak unikátní PEDRO MIX, který v sobě zahrnuje až 56 druhů želatinových cukrovinek. Naši zákazníci zde naleznou širokou nabídku sladkých želatinových výrobků i kyselých produktů v nejrůznějších tvarech a s rozličnými příchutěmi,“ vysvětluje Krátká, která upozorňuje, že samozřejmostí jsou i bonbony s přírodními barvivy, které se u českých zákazníků těší stále větší oblibě.

Koncept prodejny podle slov marketingové manažerky není vůbec složitý – zákazníci si sami namixují dobroty podle své chuti a poté je jednoduše zváží. „Cenu jsme se přitom snažili snížit na minimum, a proto zákazníkům nabízíme, že čím více bonbonů si namixují, tím méně platí,“ dodává Krátká. Želatinové cukrovinky se tak pohybují od 10,90 Kč za 100 gramů, ale na prodejně budou k dostání i výhodná rodinná balení předem připravených mixů nebo akční produkty.

Design prodejny je pak podřízen retro stylu, od velkoformátových fotografií dětí laděných v nostalgickém duchu i s dobovými socialistickými doplňky, až po klasické logo Pedra – usměvavého kluka v širokém sombreru s typickým červeným pozadím. „Celý obchod je pak vzdušný a veselý tak, aby si nákup dobrot užili jak dospělí, tak i děti,“ uzavírá marketingová manažerka společnosti, která vrátila nostalgické Pedro do českých regálů.

 

Zdroj: Knowcomm

Praha, 10. července 2015