Po spuštění e-shopu na konci loňského roku udělala obuvnická značka CCC další krok v oblasti e-commerce. Nově čeští i slovenští zákazníci mohou využít k výběru a nákupu obuvi mobilní aplikaci CCC, která je již k dispozici na Google Play a během několika dnů bude zveřejněna také v App Store.
Nová mobilní aplikace má za cíl propojovat online a offline prodejní kanály jednoho z největších obuvnických řetězců. Česká republika a Slovenskou jsou prvními zahraničními trhy, kde společnost CCC spouští svou aplikaci. Do konce první poloviny roku 2020 je v plánu spustit aplikaci také v Rumunsku, Maďarsku a Rakousku, tedy v zemích, kde je od letošního roku k dispozici možnost nákupu přes e-shop.
„E-commerce ccc.eu na českém a slovenském trhu je velice populární. Aplikace tak bude poskytovat další podporu pro rozvoj eshopu, což je velice důležité s ohledem na rostoucí podíl nákupu přes mobilní telefon. Mobile commerce v roce 2019 činil přibližně 60% prodeje online CCC, v prvním čtvrtletí letošního roku to bylo až 64%. Více než polovinu nákupů v aplikaci CCC generují lidé ve věku 18-34 let, tedy pro nás hodně důležitá cílová skupina mladých zákazníku,“ říká Roman Puchala, jednatel spolčenosti CCC Czech.
Práce na rozšíření mobilní aplikace do dalších zemí jsou jedním z priorit společnosti CCC. V Polsku je aplikace hodnocena velmi dobře a počet stažení již přesáhl 1,6 milionů. „Věříme, že bude stejně dobře přijata také v České republice. Stále pracujeme na dalším zdokonalování a zavádění nových řešení aplikace. Zároveň také stále rozvíjíme tým a spolupracujeme s těmi nejlepšími a nejkreativnějšími odborníky,“ dodává Barbara Rogala, která řídí práce na aplikaci CCC.
Aplikace CCC usnadňuje zákazníkům nakupovat online, a to díky použití moderních funkcí jako je Visual Search – vyhledávání produktů na základě fotografie (k dispozici zatím v operačním systému iOS a brzy také na Androidu) nebo Objevy (hodnocení líbí/ nelíbí) – vyhledávání podle hodnocení produktů dostupných na prodejně nebo e-shopu. Uživatel si může také zkontrolovat dostupnost zboží na prodejně nebo najít nejbližší prodejnu. Prostřednictvím aplikace získá také přístup k aktuálním slevovým akcím, které probíhají online nebo na prodejně. Členové Klubu CCC mohou využívat mobilní verzi své věrnostní karty. Zároveň osoby, které nejsou členy Klubu CCC, se mohou do Klubu jednoduše registrovat prostřednictvím aplikace.
Zdroj: MC CONSULTANT s.r.o.
Praha, 14. května 2020