Náročné období, ve kterém se nacházíme, má dlouhodobý dopad na způsoby našeho nakupování. V příštích několika týdnech bude zákazníkům záležet více než kdy jindy na nízkých a stabilních cenách. Tesco chce proto rodinám nabídnout nezbytné výrobky za bezkonkurenční ceny, a proto jako první na trhu snížilo ceny 19 klíčových produktů. Tesco také nadále investuje do ceny více než 595 výrobků, které jsou pro zákazníky důležité.
Tesco snížilo ceny v rámci celého nákupního košíku u produktů každodenní potřeby. Konkrétně se jedná o ceny například u Tesco vajec, kdy balení 10 kusů nyní vychází na 27,90 korun. Dále Tesco polotučného mléka, kdy litr nyní pořídíte za 12,90 korun nebo cibule, u které nyní kilo vyjde na 17,90 korun. Tesco deklaruje, že se nejedná o krátkodobou slevovou akci. Nízké ceny hodlá držet dlouhodobě i po té, co se bude situace vracet do normálu.
Tesco investuje do ceny více než 595 výrobků, tím bude zajištěno, že zákazníci zaplatí za své oblíbené výrobky méně. Veškeré výhodné zboží naleznou zákazníci na prodejnách Tesco viditelně označené modrou cedulkou “Naše cena“, což jim usnadní nakupování a budou mít jistotu, že je jejich nákup skutečně výhodný.
„Bezprecedentní situace, ve které jsme se nyní ocitli, je pro mnoho rodin náročná. Jako firma jim chceme co nejvíce usnadnit toto obtížné období a co nejméně zatěžovat jejich rozpočty. Proto snižujeme ceny u klíčových produktů na delší dobu, aby naši zákazníci věděli, že s nimi mohou počítat při plánování rodinného rozpočtu po celé léto,“ vysvětluje Matt Kay, marketingový ředitel Tesco pro střední Evropu.
Zdroj: Tesco Stores ČR a. s.
Praha, 25. dubna 2020