Společnost Tesco si cení obětavé práce svých kolegů a vyplatí jim speciální bonus. Je to forma uznání a poděkování všem kolegům společnosti Tesco, kteří pracují na obchodech a distribučním centru.
Tisíce lidí v obchodech Tesco pracují neúnavně každý den, aby obsloužily všechny zákazníky za těchto mimořádných okolností. Zaslouží si velký obdiv a uznání.
„Jsem nesmírně hrdý na to, jak kolegové napříč celým naším podnikáním neúnavně pracovali, aby poskytli za těchto mimořádných okolností potraviny všem. Chtěl bych poděkovat zejména kolegům v obchodech, GHS a distribučních centrech. Jako zvláštní poděkování každému kolegovi pracujícímu v některém z našich obchodů nebo distribučních center vyplatíme jako projev uznání speciální bonus. Bonus bude vyplacen ještě před Velikonocemi a jeho výše bude úměrná počtu odpracovaných hodin v březnu a následně i v dubnu,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco pro ČR.
Z důvodů uspokojení vyšší poptávky ze strany zákazníků přijalo Tesco stovky kolegů na dočasnou výpomoc a řada z nich již začala pracovat na obchodech.
Všechny obchody přijaly v průběhu posledního týdne řadu opatření ke zvýšení bezpečnosti zaměstnanců a zákazníků. Zákazníci musí mít zakrytá ústa a nos nebo používat jednorázové rukavice při nákupu nebaleného pečiva. „Zavedli jsme také ve všech obchodech u pokladen a pultů opatření dodržování bezpečné vzdálenosti a změnili jsme způsob, jakým doručujeme nákupy domů. Nejnověji jsme se rozhodli nainstalovat dočasné Perspex plexisklové ochranné tabule u pokladen,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič. Tyto tabule budou instalovány na obchodech v průběhu několika následujících dní. Společnost zároveň zavedla další opatření v distribučních centrech, aby všechna tato centra byla pro všechny ještě bezpečnější.
Tesco pečlivě dodržuje doporučení a předpisy všech příslušných zdravotnických orgánů, aby se minimalizovalo riziko infekce.
Seznam bezpečnostních opatření, které zavedla společnost Tesco v ČR
- Zavedení opatření o dodržování bezpečné vzdálenosti vobchodech.
- Nábor stovky dočasných kolegů, abychom zmírnili tlak na stávající zaměstnance a pomohli obsloužit naše zákazníky v obchodech i online.
- Řada změn v dovozu potravin online, zamezují přímému kontaktu a zvyšují hygienických opatření.
- Intenzivní desinfekce a čištění obchodů, včetně čištění nákupních košíků po každém nákupu.
- Instalace plastových tabulí Perspex u pokladen a zákaznických služeb ve všech obchodech.
Zdroj: Tesco Stores ČR a. s.
Praha, 25. března 2020