Užijte si rodinný piknik díky nové věrnostní kampani ROSSMANN

Drogerie ROSSMANN připravila pro své zákazníky novou věrnostní kampaň s potravinovými dózami a termotaškami prémiové značky GUZZINI, které jsou praktické nejen do kanceláře, ale i na výlet s rodinou.

Za nasbírané body je možné vybrat si kvalitní a 100% recyklovatelné dózy, nebo jednu ze čtyř snadno přenosných termotašek se slevou až 85 %. Akce trvá od 26. února do 16. června 2020.

Síť drogerií ROSSMANN opět odměňuje své zákazníky díky nové věrnostní kampani, která navazuje na hlavní myšlenku obchodního konceptu společnosti ROSSMANN. A život je krásnější, kterou je hledání krásy v každodenních okamžicích.  Na jaře si tak budou moci vybrat z kvalitních dóz a termotašek, které usnadňují přenášení pokrmů a umožňují užít si čas s rodinou ještě o trochu víc. V nabídce jsou dvě velikosti potravinových dóz a termotašky ve čtyřech barvách – modré, zelené, žluté a šedé. „Věrnostní kampaně jsou u zákazníků dlouhodobě velmi oblíbené, připravili jsme proto novou kampaň, která exkluzivně přináší kvalitní dózy a termotašky italské značky GUZZINI.

Za nasbírané body je tak možné pořídit si tyto výrobky se slevou až 85 % a užít si volný čas pohromadě na výletě či pikniku,“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN.

Body může každý zákazník sbírat prostřednictvím mobilní aplikace v rámci oblíbeného věrnostního programu ROSSMANN CLUB, nebo v podobě vlepovaní samolepek do papírové sběratelské karty.

Za každých 100 korun nákupu obdrží zákazník jeden bod. Za 25 nasbíraných bodů získá možnost zakoupit si jednu z odměn GUZZINI již od 14,90 Kč, za 10 bodů pak již od 49,90 Kč.

 

Zdroj: FleishmanHillard

Praha, 28. února 2020