Novinka na českém trhu: Président Svěží

Uvedení produktu Svěží značky Président doprovodí televizní reklama nebo speciální microsite www.presidentsvezi.cz, na níž budou spuštěny dvě spotřebitelské soutěže. V rámci komunikace produktu Svěží také navázala značka Président spolupráci s předními českými foodblogerkami.

Úvodní event Président Svěží spojený s prezentací produktů a tiskovou konferencí se odehrál ve středu 6. dubna v prostorách Food Story v pražské Dlouhé ulici. V rámci této akce byl produkt představen médiím a své originální recepty ze všech příchutí čerstvých sýrů Président Svěží a tipy na rychlé svačiny i pohoštění pro hosty předvedli foodblogerky Svatava Vašková alias „Coolinářka“, „Bohyně kuchyně“ Elly Kolaříková a Jiří Konhefr, spolumajitel a gastronomický garant řetězce s prémiovými potravinami Food Story.

Příloha bez názvu_ 00166„Jsme rádi, že můžeme zákazníkům nabídnout nový čerstvý sýr s hladší texturou, ideálně roztíratelný a zcela bez konzervantů,“ uvádí Monika Schindlerová, produktová manažerka sýru Président Svěží, a dodává: „Za svým produktem pevně stojíme, a proto jsme se nebáli využít celé spektrum komunikačních nástrojů včetně spotřebitelských soutěží či moderních a trendových food videí. Chybět nebudou ani netradiční ochutnávky.“

Počínaje dnešním dnem také poběží televizní reklamní spoty a bude spuštěna i microsite www.presidentsvezi.cz. Hned se spuštěním bude zahájena i první spotřebitelská soutěž s názvem Svěží radost, od července se pak zákazníci mohou těšit na letní soutěž Svěží s věží. V minulém týdnu také byla zahájena komunikace sýru Svěží na facebookovém profilu Président Sýr. Videa s foodblogerkami, která byla natočena přímo v den úvodního eventu, budou také uveřejněna na produktové microsite. „Zákazníci též nepřijdou o netradiční ochutnávky, které od května poběží v obchodních centrech, ve vybraných business centrech či v pekárnách Kabát,“ uzavírá Monika Schindlerová.

Do širokého spektra nástrojů, které Président Svěží v rámci svého komunikačního mixu využívá, spadají také mediální on-line kampaně ve vybraných lifestylových portálech či produktová kampaň a webová soutěž na rádiu Frekvence 1.