Zlaté jablko zveřejnilo výsledky za rok 2016

Obchodní a zábavní centrum Zlaté jablko ve Zlíně má za sebou další úspěšný rok. Potvrzuje to nárůst obratu i vývoj počtu návštěvníků v roce 2016.

ZJ_interierZaznamenalo i nový rekord v denní návštěvnosti. Otevřeno bylo osm nových prodejen, vylepšení se dostalo parkovacímu systému v přilehlém parkovacím domě. Plánuje se navýšení počtu parkovacích míst.

Po rekordních třech předchozích letech hlásí Zlaté jablko pozitivní výsledky a meziroční růst sledovaných ukazatelů i za rok 2016.

Vyhledávané obchodní a zábavní centrum umístěné na zlínském náměstí Míru navštívilo v roce 2016 více než 6,5 milionu návštěvníků, což je o 2,4 % více než v roce přecházejícím.

Rekordním měsícem v celé naší historii byl prosinec 2016, kdy do centra přišlo celkem asi 700 tisíc lidí. Nejvyšší denní návštěvnosti jsme pak dosáhli 22. prosince, a to téměř 38 tisíc osob,“ uvedl ředitel Zlatého jablka Jiří Kratochvíl.

Zvýšený zájem nakupujících potvrzuje také meziroční nárůst hrubého obratu centra, který dosáhl deseti procent. Za vším stojí dobře zvolená strategie, která vsadila na kombinaci nakupování a zábavy. Vedle celé řady atraktivních prodejen, kaváren, restaurací a multikina nabízí Zlaté jablko v průběhu roku také pestrý doprovodný program.

Hostili jsme například autogramiádu skupiny Slza, závodních posádek Barum Rally, kuchařských celebrit Zdeňka Pohlreicha a Markéty Hrubešové nebo hvězd zlínského filmového festivalu. Pro děti jsme připravili víkendy s kostkami Lego či Ledovým královstvím. Již tradičně na jaře a na podzim pořádáme stylový night shopping plný slev. Měli jsme zde také výjimečnou výstavu děl mladých designérů, tematické fotokoutky, soutěže o lákavé ceny a mnoho dalšího,“ přiblížil Jiří Kratochvíl alespoň některé z významných loňských událostí.

Navíc bylo v uplynulém roce otevřeno osm nových zajímavých prodejen: hračkářství Sparkys, dárková prodejna Albi, obchody s módou Nautica, Timeout / Lee Cooper, se sladkostmi Pedro, se šperky Pandora, s vybavením do kuchyně Tescoma, a kadeřnický salon Paul Allan Hair Design.

Průběžně se také zvyšuje zájem o parkování v přilehlém parkovacím domě s místy pro 270 automobilů a dobíjecí stanicí pro elektomobily. Počet parkujících vozidel narostl meziročně o další 2 %. Loňskou novinkou je inovovaný parkovací systém zahrnující moderní platební metody. Kromě hotovosti lze parkování uhradit také kontaktní i bezkontaktní kartou, prostřednictvím SMS zprávy či pomocí mobilních aplikací MPLA a Sejf.  Ve špičce je parkoviště plně vytížené, vedení centra to proto opět vrací k úvahám o investici do rozšíření parkovacího domu o jedno podlaží.

 

Zdroj: OZC Zlaté jablko

Praha, 5. března 2017