Zaslat.cz koupilo dosavadního konkurenta ChytrýBalík.cz

Největší český srovnávač přepravních služeb Zaslat.cz dále posiluje své postavení na domácím trhu. Firma, která v letošním roce plánuje utržit přes 40 milionů korun, nyní dokončila akvizici dvojky v daném segmentu ChytrýBalík.cz.

Zaslat.cz_vizual2Služba Zaslat.cz odkoupila stoprocentní podíl dosavadního konkurenta. Cenu transakce se obě strany rozhodly nekomentovat. „Jedná se o další krok v posílení postavení společnosti a potvrzení našeho stabilního růstu. Jsme rádi, že současnou dvojku na trhu internetových přepravců můžeme přibrat do rodiny,“ uvedl ředitel Zaslat.cz Miroslav Michalko s tím, že ke spojení značek zatím nedojde, obě služby budou nadále působit pod svým názvem.

„Využijeme vzájemných synergií a díky možnosti vybrat to nejlepší z obou firem budeme umět rozdílné klientele vždy nabídnout ideální službu na míru,“ řekl Michalko a doplnil.

„Velmi si ceníme práce lidí v ChytrýBalík.cz a proto také chceme zachovat jejich současná pracovní místa. Naopak jim dodáme naše technologická know-how a silné zázemí.“

Služba Zaslat.cz v minulém roce dosáhla tržeb ve výši 12,8 milionu korun. V budoucnu hodlá i nadále posilovat postavení prémiové přepravní služby a zaměří se více na firemní zákazníky z řad podnikatelů a e-shopů. „Plánujeme také pokračovat v rozšiřování své nabídky exportních zásilek do zahraničí včetně několika dalších zásadních novinek. A nevylučujeme ani spojení s větším investorem,“ prozradil Michalko.

Značku ChytrýBalík.cz chce naopak orientovat především na lokální přepravní trh, s důrazem na jednoduchost, proklientský přístup a výhodnou cenu pro běžné zákazníky.

 

Zdroj: Zaslat.cz

Praha, 25. srpna 2017