Start dm online shopu a úspěšný meziroční nárůst obratu o 11, 37 %

dm drogerie markt Česká republika dosáhla v polovině obchodního roku 2017/18 k 31. 3. 2018 silného meziročního růstu obratu o 11, 37 % na téměř 4.700 mil. CZK. Jako první ze specializovaných drogerií se sítí kamenných prodejen na trhu v České republice spustila online shop.

Růstem obratu o 11, 37 % na 4.700 mil. CZK při počtu 226 prodejen (navýšení o 3 prodejny k loňskému roku) se společnost dm drogerie markt Česká republika ohlíží za úspěšnou polovinou obchodního roku 2017/18.

V první polovině roku investovala dm do modernizace prodejen částku téměř 104 mil. CZK.

Celkem 20 prodejen prošlo modernizací, částečným zvětšením či přesídlením. K 31. 3. 2018 pracuje v dm Česká republika 2.687 spolupracovníků (navýšení o 211 pracovních míst ke stejnému období loňského roku). Mateřská dm Rakousko zvýšila se všemi svými 100% dceřinými společnostmi obrat o 8,4 % na 1.265 mil. EUR. Celá skupina včetně dm Německo dosáhla navýšení obratu o 5,2 % na 5.348 mil. EUR a k 31. 3. 2018 zahrnuje 3.512 prodejen ve 13 zemích, v nichž pracuje 59.359 spolupracovníků.

Díky online shopu mohou zákazníci nakupovat 24/7

Od 13. února 2018 mohou zákazníci na adrese dm.cz nakupovat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a zároveň se informovat o novinkách ze světa dm – nezávisle na otevírací době kamenných prodejen nebo lokalitě bydliště zákazníka.

Předsedajícího jednatele dm Česká republika Gerharda Fischera dosažení tohoto milníku velmi těší: „Online shop vnímáme jako doplněk prodeje v našich kamenných prodejnách. Naši zákazníci si přáli, aby si mohli své oblíbené produkty koupit kdykoliv. I když se bude nadále většina nákupů uskutečňovat v našich prodejnách, chceme, aby naše nabídka a servis byly přístupné také online.“

dm.cz  představuje kombinaci online magazínu a klasického online shopu. Redakční příspěvky přináší rozmanité informace ze světa dm. Online shop nabízí online relevantní sortiment téměř 11.500 výrobků, které zákazníci znají z kamenných prodejen dm, nabízí ale také produkty k dostání exkluzivně online.

Zelené etikety v dm: Další krok k trvalé udržitelnosti

Trvalá udržitelnost a odpovědné chování jsou jedním z pilířů filozofie společnosti dm. Zelená barva regálových etiket pomůže zákazníkům, kteří kladou důraz na zdravý životní styl, jednoduše nalézt produkty přispívající k trvalé udržitelnosti. Po pečlivém zvážení tak společnost dm vybrala 13 certifikátů, např. BDIH, Bio – Produkt ekologického zemědělství nebo ECOCERT, a k nim také šest značek, které zohledňují při výrobním cyklu produktů zásady trvalé udržitelnosti a dbají na snižování dopadů těchto produktů na životní prostředí, jejichž výrobky označila zelenou etiketou. Tou je tak označeno více než 1.500 produktů. Zákazníci se z regálových etiket také nově dozví, zda je výrobek bio, vegan či bez lepku.

„Abychom mohli zušlechťovat potřeby zákazníků, musíme jim dát k dispozici dostatek informací. Již delší dobu zaznamenáváme rostoucí počet dotazů našich zákazníků, kteří se na přínos jednotlivých výrobků životnímu prostředí ptají a těžce se orientují v jednotlivých, na výrobcích uvedených certifikátech, což pro nás bylo signálem pro větší podporu i v naší komunikaci,“ uvádí jednatelka Martina Horká.

Pouze v dm: dm značky

dm rozšířila sortiment na již 26 privátních značek, které představují důležitou sortimentní diferenciaci vůči konkurenci. dm značky si získaly u zákazníků velkou oblibu a často bývají oceňované v nezávislých testech a soutěžích. Potvrzují tak svou vysokou kvalitu a překvapují nízkou cenou. „Nejlepší nabídka vlastních značek na trhu je základním kamenem sortimentu dm. Příznivý poměr cena-výkon dokazuje zákazníkům, že dobré produkty nemusí být drahé,“ zdůrazňuje Martina Horká.

V lednu rozšířila sortiment dm nová dm značka barev na vlasy réell´e. V březnu se k ní přidala další vlastní značka – Stella Jones, která nahradila předchozí dm značku punčochového zboží FASCÍNO. Novinky doplnila prémiová značka Langhaarmädchen, jejíž produkty jsou k dostání exkluzivně pouze v dm.

Prémiová značka Langhaarmädchen představuje produkty inovativní péče o vlasy, kterou vyvinuly dvě kadeřnice Ramona Mayr a Julia Schindelmann. S touto značkou zahajuje dm nový způsob marketingové komunikace a dále zvyšuje svou kompetenci v oblasti sortimentu péče o krásu.

„Rozšiřováním stávajícího portfolia značek otevíráme cestu, která propojuje tradiční obchodní značky s velmi oblíbenými privátními značkami dm. Z dlouhodobého hlediska vítáme příležitost nabídnout prostor inovativním nápadům a tvůrcům a tím stále překvapovat zákazníky exkluzivními novinkami,“ uvádí jednatelka Martina Horká.

Ale také již zavedené a u zákazníků oblíbené dm značky stále přinášejí zajímavé novinky. Dekorativní kosmetika alverde představila na podzim novou řadu pleťové kosmetiky alverde naturschön. Její hlavní pečující složka podporující přirozenou krásu se získává z plodů a listů olivovníků. Výrobky alverde naturschön chrání pokožku před škodlivými vlivy životního prostředí a udržují ji jemnou a mladistvou.

dm pošesté Obchodníkem s drogerií a parfumerií

V úterý 6. 2. 2018 převzala společnost dm v Praze ocenění „Obchodník s drogerií a parfumerií roku 2017“ v rámci ankety Mastercard Obchodník roku. „Získané ocenění pro nás znamená velký úspěch a těší nás o to více, že nás zákazníci takto vyznamenali již pošesté,“ sděluje Jiří Peroutka, manažer komunikace.

 

Zdroj: dm drogerie markt Česká republika

Praha, 28. dubna 2018