Společnost Potten & Pannen – Staněk představuje nový e-shop

Česká společnost Potten & Pannen – Staněk vloni oslavila čtvrt století existence a dál zdařile rozvíjí svou primární vizi: Zkušeným profesionálům i nadšeným amatérům dát do rukou dokonalé nástroje z produkce těch nejlepších světových značek, na jejichž kvalitu se mohou bezvýhradně spolehnout.

Nejnovější aktivitou je internetový obchod POPASTA, který nahrazuje dřívější e-shopy vasekuchyne.cz. a vasekuchyne.sk. Zákazníci Potten & Pannen – Staněk tak nyní vše, co potřebují, najdou v kamenných prodejnách a v e-shopech www.popasta.cz a www.popasta.sk.

Impulsem ke změně byla snaha e-shop více spojit s názvem společnosti a zároveň použít mezinárodně srozumitelné pojmenování, umožňující případnou expanzi na zahraniční trhy. POPASTA je dobře zapamatovatelné, unikátní slovo, které v sobě zahrnuje jak výraz “POP”, tedy pop art a vše z něj odvozené, tak “PASTA”, tedy současný druh trendy gastronomie. POPASTA je zkratkou prvních písmen brandu Potten & Pannen – Staněk a jasně tak signalizuje vzájemné propojení. Stejně tak logo a symbol e-shopu graficky vycházejí z původního loga Potten & Pannen – Staněk. Symbol odkazuje na jedlé květy, největší nastupující gastronomický trend a zároveň znak top kulinářství dotaženého do posledního detailu – což je přesně v souladu s  filosofií Potten & Pannen – Staněk dovést vše okolo vaření k naprosté dokonalosti. Vzhled květu v novém logu je inspirován tvary kuchyňských doplňků, jako jsou sklenička, naběračka nebo karafa, tedy vše, co POPASTA také reprezentuje.

Aby se POPASTA dostal doslova pod kůži, má i své vlastní video, které mělo premiéru  na eventu společnosti Potten & Pannen – Staněk, ve čtvrtek 24. 5. 2018 v klubu Mecca. Na jeho ozvučení se podílel legendární americký hudební producent DJ Chris Cox, autor více než 600 produkcí a remixů. Spolupracoval s celou řadou zpěváků věhlasných jmen, jako je např. Madonna, Britney Spears, Christina Aguilera, Rihana, Katy Perry, Cher, Celine Dion nebo vokální legenda Shirley Bassey.

Příběh ryze české společnosti Potten & Pannen – Staněk, elitního importéra kuchyňských a domácích potřeb a designově orientovaných výrobků, začal v roce 1992. Tehdy na českém trhu prakticky nebylo dostupné kvalitní kuchyňské nádobí a doplňky, Miloš Staněk a Pavel Staněk se proto rozhodli dovézt první kvalitní kousky ze zahraničí. Společnost začínala se značkami Calphalon a Wiliam Bounds (USA) a Cuixinox (Francie), které již dnes nejsou v nabídce. Vlajkovou lodí byla značka Rösle a francouzská rodinná manufaktura Emil Henry. Za dalšími značkami majitelé vyjeli na světové výstavy do Frankfurtu nad Mohanem a do Chicaga. Od počátku hrála při výběru partnerů klíčovou roli kvalita, dokonalá funkčnost a design. Podstatná byla i detailní znalost poptávky zákazníků. Postupně se podařilo získat zastoupení nejkvalitnějších zahraničních značek z Francie, Německa, Švýcarska, Velké Británie, USA…. Celkem jde o 36 značek.

Časem se situace na trhu změnila. Vznikla řada českých firem, které v segmentu kuchyňských doplňků vyrábějí vysoce kvalitní produkty. Majitelé společnosti se proto rozhodli vrátit z cesty kolem světa domů a právě tady hledat nové dodavatele. Sortiment tak rozšířila prkénka z rodinného truhlářství Duspiva. Další novinkou se stal pekáč od českého výrobce litého hliníku, který společnost nabízí pod vlastní značkou, stejně jako lněné produkty H&D. Zahraničními přírůstky do rodiny značky Potten & Pannen – Staněk jsou extra panenský bio olivový olej z Kréty a francouzské ručně vyráběné svíčky s parfémy z Grace.

Potten & Pannen – Staněk má v České republice 8 prodejen a na Slovensku zatím 1 prodejnu v Bratislavě. Prémiové čaje Kusmi Tea a Løv Organic zaplnily dva specializované butiky Kusmi Tea v OC Nový Smíchov a v Centru Chodov v Praze.

První z prodejen Potten & Pannen – Staněk byla v roce 1992 otevřena ve Vodičkově ulici v centru Prahy. Po kompletní rekonstrukci podle návrhu architekty Ivany Dombkové se v roce 2014 proměnila v první KitchenAid Concept Store na světě. Prodejní plochu oddělují pouhé dva schody od Gourmet Academy, unikátní prémiové školy vaření, která nabízí kurzy pro dospělé i pro děti od devíti let až po náctileté pod názvem Le Petit Chef Academy. V roce 2016 získal KitchenAid Concept Store ocenění GIA v kategorii střední a východní Evropa a vloni přišlo vítězství ve světovém kole této soutěže. GIA (Global Innovation Awards) je světově nejprestižnější ocenění za inovativnost a kreativitu maloobchodních prodejen, které bývá přirovnáváno k Oscarům v daném segmentu. Hodnotícími kritérii jsou vize a strategie, design interiéru, merchandising včetně prezentace zboží ve výlohách, marketing a reklama, péče o zákazníky, školení personálu a inovativnost.

 

Zdroj: Potten & Pannen – Staněk

Praha, 28. května 2018