Společnost Intersnack za rok 2017 zdvojnásobila čistý zisk

Společnost Intersnack zveřejnila výroční zprávu hospodaření za rok 2017. Firma dosáhla za dané období celkového obratu 1 394 723 tis. korun. V porovnání s rokem 2016 se jí podařilo zdvojnásobit zisk, jenž dosáhl před zdaněním 64 milionů korun.

Během roku představil přední výrobce slaných snacků několik produktových novinek a pokračoval v investicích do marketingu a modernizaci výrobního procesu.

“Na zdvojnásobení zisku v roce 2017 se podílelo několik faktorů. Jedná se zejména o kombinaci zlepšení prodejního mixu, uvedení nových výrobků na trh, které nám přinesly přibližně 15 % celkových obratů, a také zvyšující se produktivita výroby, za níž stojí nemalé investice,” hodnotí hospodářské výsledky Pavel Šercl, generální ředitel společnosti Internack. Mezi další významné činitele patří prodej majetku, jenž společnost již nevyužívala. V neposlední řadě se do zisků promítl posilující kurz koruny vůči euru.

Plány společnosti na 2018 a 2019

V roce 2018 Intersnack plánuje posílit investice do výroby s cílem pružně reagovat na vyšší požadavky zákazníků. Konkrétně se zaměří na modernizaci výrobní technologie v závodu v Hradci Králové a zvyšování produktivity v oblasti balení. Výrobce slaných pochutin chce pro roky 2018 a 2019 také navýšit investice do marketingu spojeného se sponzoringem českého hokeje.

“Trh slaných snacků roste, očekáváme vyšší tržby na lokálním trhu, a proto hodláme investovat. V poslední době jsme výrazně navýšili mzdové prostředky ve výrobní oblasti a uzavřeli víceletou smlouvu s Českou hokejovou reprezentací. Soustavně zvyšujeme finanční investice do všech našich značek a novinek,” přibližuje Pavel Šercl plány na následující období.

Investice se promítnout také do rozšíření nabídky produktů. Ke značce Pom-Bar přibyl produkt Pom-Bar Cracker se dvěma příchutěmi, které se na trhu úspěšně etablovaly již po třech měsících. Intersnack rozšířil i kategorii Pečiva s novým konceptem Z Pece pod značkou Bohemia. Ten je unikátní nejen způsobem pečení, ale i bramborovým těstem. “Naše očekávání jsou vysoká. V příštím roce bychom chtěli patřit mezi TOP 10 nejprodávanějších produktů na moderním trhu. Úspěch jsme měli i s novou řadou Chio specialit, konkrétně Chio Fried Chicken a Cornados, které  dosáhly v letošním roce 10% prodejů v dané kategorii,” uvádí Pavel Šercl.

Personální proměny vrcholového managementu

Společnost udělala významné změny i v rámci vrcholového managementu. Místo Ondřeje Širokého, který úspěšně působil několik let na pozici marketingového manažera pro Českou a Slovenskou republiku, nastupuje Helena Mužíková. Ondřej Široký se přesouvá na vedoucí pozici slovenské pobočky. “Ondřej odvedl s týmem kus práce a my věříme, že Helena posune naše značky ještě dál a přinese do slané kategorie zkušenosti z kategorie cukrovinek. Na Slovensku vidíme velký potenciál a chceme rozvinout naše portfolio i do ostatních kategorií než jen chipsy,” přibližuje personální změny v top managementu Pavel Šercl.

 

Zdroj: Intersnack

Praha, 23. července 2018