Rondo.cz slaví první narozeniny

Společnost Rondo.cz, která se zaměřuje na komplexní outsourcing věrnostních programů a spotřebitelských soutěží, slaví rok působení na českém trhu. S prvními narozeninami dosáhlo Rondo.cz zároveň metu 650 tisíc uživatelů. V minulých dnech společnost spustila také nový web a zahajuje etapu digitalizace věrnostních karet.

Systém Rondo.cz využívající prvky zábavy a gamifikace hlásí po 12 měsících ostrého provozu přes 650 000 registrovaných uživatelů. Originální a moderní řešení je první svého druhu na světě a využívá ho již více než 60 firem, například značky Království hraček Bambule a Sparkys, AXA, sLéky.cz, Bonino.cz nebo ASUS.

„Jsme rádi, že naše netradiční řešení zaujalo jak uživatele, tak firemní klientelu a po roce na trhu jsme z nuly dosáhli v tomto novém prostředí takovýchto čísel a úspěchů. Dokazuje to, že jsme se vydali správným směrem a po naší platformě kombinující to nejlepší z motivačních a věrnostních programů společně s prvky gamifikace, je poptávka ze strany firem i konečných zákazníků,“ prozrazuje Lukáš Vršecký, spoluautor a CEO Rondo.cz.

Rondo.cz také zahajuje dlouho očekávanou etapu digitalizace věrnostních karet, kterou by podle aktuálního průzkumu ocenila většina lidí. Z výsledků vyplývá, že téměř 70 % lidí by po převedení karet do digitální podoby, například do mobilní aplikace, tyto karty využívalo více. „Je evidentní, že digitalizace věrnostních karet je logickým krokem a lidé ji vyžadují. Proto jsme k tomuto vylepšení nyní přistoupili a vycházíme tak našim uživatelům a partnerským společnostem vstříc,“ doplňuje Lukáš Vršecký z Rondo.cz.

Další novinkou je upravená a zmodernizovaná webová prezentace Rondo.cz, která je uživatelsky vstřícnější, přehlednější a nabízí také nové funkce. Novinky se týkají zejména uživatelské přívětivosti a intuitivnějšího přehledu o nových nabídkách, hrách a speciálních akcích Rondo.cz či jednotlivých partnerů.

Hodnota výher, které zákazníci partnerů získali, již celkově překročila 38 milionů Kč a Rondo.cz potěšilo již přes 130 tisíc vítězů. Dosud nejcennější výhrou byl osobní automobil Škoda Kodiaq, nyní je ve hře další automobil Toyota Avensis.

A jak Rondo.cz funguje? Jedná se vlastně o komplexní outsourcing věrnostního systému a spotřebitelských soutěží, který má od začátku jasný cíl – přinášet zákazníkům novou formu nákupu spojenou se zážitky a prvky hry, firemním partnerům pak loajalitu zákazníků či motivaci k dalším nákupům.

Rondo je systém pro podporu prodeje, mapování zákazníků, posílení jejich věrnosti a následnou digitalizaci. Podporuje všechny fáze nákupního procesu. Zlevňuje akvizici, navyšuje prodej, zajišťuje péči o zákazníky a maximalizuje retenci. S originálním nápadem nového řešení věrnostních a motivačních programů využívajících prvky gamifikace a nových trendů v e-commerce přišel Lukáš Vršecký, bývalý B2B manažer společnosti Alza. Nápad se zalíbil investorům Janu Hřebabeckému a Tomášovi Kučerovi, kteří se rozhodli nově založenou firmu nejen zainvestovat, ale podílet se i na jejím dennodenním řízení a rozvoji.

 

Zdroj: Rondo

Praha, 8. dubna 2018