Rohlik.cz si k třetím narozeninám přichystal nový způsob doručování a další inovace

V online supermarketu Rohlik.cz nastal čas oslav. Od jeho založení uplynuly tři roky, Rohlík ale ukazuje, že pro něj narozeniny neznamenají čas odpočinku a bilancování. Spustil úplně nový způsob doručování.

Pod názvem Chlebníky nově nabízí speciální termoizolační boxy, do kterých mohou jeho kurýři doručit objednávku i v nepřítomnosti zákazníka. Kromě toho v září exkluzivně zařadil do své nabídky sortiment výrobků od společnosti Marks & Spencer, které jsou díky němu v Česku poprvé dostupné přes internet, a také zavedl pravidelné tematické týdny. Úspěšný český internetový obchod je tak na cestě k dvoumiliardovému obratu.

Jsou to už tři roky, kdy byl v Praze zahájen provoz oblíbeného online supermarketu Rohlik.cz. Za tu dobu se rozrostl do dalších 6 českých měst a stihl vyřídit celkem 1,7 milionu objednávek, ve kterých nechybělo ani 1,5 milionu rohlíků. Ve stále se rozšiřujícím sortimentu dnes jeho zákazníci najdou už přes 12 tisíc položek. Rohlík se tak v současnosti blíží obratu ve výši dvou miliard korun.

Podzim se u Rohlik.cz nese ve znamení novinek

Poslední z inovací jsou tzv. Chlebníky, tedy nová služba, která má zákazníkům ještě více usnadnit příjem objednaných nákupů. Díky nim mohou kurýři Rohlik.cz zanechat nákup bezpečně uložený před domem, aniž by na jeho převzetí musel zákazník v přesně určený čas čekat. Zatím se jedná o testovací provoz.

„Chtěli jsme zákazníkům nabídnout ještě flexibilnější doručování než dosud, aby nemuseli zbytečně přizpůsobovat svůj čas nákupům, ale aby se nákupy naopak přizpůsobily jim. První ohlasy od zákazníků jsou nadšené,“ uvedl zakladatel Rohlik.cz Tomáš Čupr.

Tím výčet čerstvých zpráv u Rohlik.cz nekončí. Od září běží pravidelné tematické týdny. „Zatím jsme vyzkoušeli italský týden, vinobraní a týden s potravinami Marks & Spencer, které měly velký úspěch. Nyní připravujeme XXL týden nebo týden zaměřený na pečení a cukroví,“ prozradil Tomáš Čupr.

V nedávné době supermarket překvapil své zákazníky také exkluzivním prodejem výrobků Marks & Spencer. V nabídce Rohlik.cz se zatím objevilo 150 největších bestsellerů oblíbeného britského výrobce, který u nás poprvé nabídl své výrobky online a zpřístupnil je tak i zákazníkům v některých českých městech, kde zatím nebyly k dostání.

Na narozeninové oslavy ale Rohlik.cz úplně nezapomněl. Aby do nich zapojil i své zákazníky, spustil na svém webu právě probíhající narozeninovou soutěž, ve které mohou soutěžit o tisíce cen.

 

Zdroj: Rohlik.cz

Praha, 11. října 2017