Retail Banking Forum 2016

Digitální transformace a její vliv na nabídkovou a poptávkovou stranu bankovního trhu

Retail Banking Forum 2016 bude diskutovat budoucnost bankovního B2C trhu ve 3 programových blocích, věnovaných vývoji zákazníků, retailových bank i nových, nepřímých konkurentů. V programu vystoupí jak top manažeři retailových bank, tak experti z poradenských a výzkumných firem.

Retail Banking Forum 2016, výroční setkání manažerů a specialistů z bankovního B2C trhu, které se uskuteční dne 27.4.2016 v pražském Slovanském domě, zveřejnilo svůj detailní program. Celodenní setkání je strukturováno do 3 hlavních částí, které se zabývají dopady digitální transformace a dalších zásadních faktorů na poptávkovou i nabídkovou stranu trhu bankovních služeb pro domácnosti a další retailové zákazníky.

První programový blok otevře vystoupení klíčového řečníka, kterým je Piercarlo Gera, ředitel globální divize Accenture, specializované na retail bankingové distribuční kanály (pobočkové sítě, mobilní a internetové bankovnictví, sociální média) a marketing (big data, analýzy, customer relationship management). Patří do výběru TOP 50 Digital Experts in Digital Banking a stojí za vznikem prestižního ocenění Accenture Distribution & Marketing Innovation Award, do kterého se každý rok s inovacemi hlásí na 150 bank z celého světa. S horkými novinkami ze Silicon Valley pak účastníky fóra seznámí Jaroslav Kalvoda, přední český expert na digitální inovace v bankovnictví. Další 2 řečníci se pak již budou plně věnovat tomu, jak se mění zákazník. Globálními poptávkové trendy představí Alexander Zeh z vídeňské regionální centrály GfK. Názory českých zákazníků na to, jak by se mělo v blízké budoucnosti vyvíjet retailové bankovnictví pak představí Jan Kovář z TNS AISA.

Druhá část konference bude věnována vývoji nabídkové strany trhu. V jejím úvodu bude diskutován regulatorní rámec retailového bankovnictví, a to z pohledu Ministerstva financí ČR a očima nezávislého právního experta Roberta Němce z PRK Partners. Horké téma rozvoje lidských zdrojů otevře ve svém příspěvku Pavel Jirák z Komerční banky. Druhý blok fóra pak vyvrcholí diskusním panelem, ve kterém se za moderace Daniela Stacha z České televize k aktuálnímu stavu a perspektivám českého retailového bankovnictví vyjádří zástupci vedení vybraných retailových bank (Tomáš Spurný z GE Money Bank, Roman Truhlář z Air Bank, Giovanni Guidi z UniCredit Bank, Pavel Štěpánek z České bankovní asociace a Miroslav Lukeš z MasterCard.

Závěrečný blok konference je rezervován pro představení těch, kdo mění bankovní trh v řadě směrů vůbec nejrazantněji – nových nepřímých konkurentů.  V této části tak vystoupí Daniela Korotvičková z TESCO Finance Services, Michal Šmída z Twisto Payments a Lucie Tvarůžková ze Zonky.   Koncept nové retailové banky, první v Evropě, založené výhradně na přístupu prostřednictvím smartfonů, představí Valentin Stalf, zakladatel a CEO společnosti NUMBER26. Diskusi o zásadních inovacích pak doplní i expert na big data Ondřej Tomas z Clever Analytics a přední odborník na mobilní platby Richard Walitza z MasterCard.

Největšími komerčními partnery jsou MasterCard, Accenture, TNS, PRK Partners  a Clever Analytics.

 

O Retail Banking Foru:

Kdy: 27.4. 2016

Kde: Slovanský dům, Praha 1

Podrobnější informace o konferenci: Aneta Zímová, Blue Events

Aneta.Zimova @blueevents.eu

Kontakt pro média:  Lukáš Koutník, Blue Events

Lukas.Koutnik @blueevents.eu

 

 

Zdroj: Blue Events

Praha, 24. března 2016