Jedno z největších logistických center Lidlu v Evropě zahájilo provoz

Nové, v pořadí už páté logistické centrum Lidlu v Buštěhradě u Kladna zahájilo svůj provoz. Jeden z největších skladů Lidlu v Evropě se rozkládá na téměř 60 000 metrech čtverečních, postupně bude zásobovat až 90 prodejen a poskytne až 500 pracovních míst. Ze startu provozu budou mít užitek také obyvatelé Buštěhradu, kde Lidl přispěje částkou 140 000 Kč na vybudování dvou nových tříd v místní základní škole. Celý článek

Albert na pražském Spořilově se proměnil k nepoznání

I navzdory koronavirové situaci Albert pokračuje v plánovaných investicích a rekonstruuje další prodejny. Ta spořilovská otevřela v polovině června a je letos devátá modernizovaná, ale zároveň první v novém městském konceptu. Ten byl představen vloni v Jesenici a následně na pražské Florenci. Důraz na širokou nabídku zdravých a čerstvých potravin, přehledná prodejní plocha a mnoho novinek ve vybavení i sortimentu zajišťuje rychlejší a pohodlnější nakupování. Nechybí Fresh bar pro rychlý nákup svačiny, oběda či kávy, násypníky na BIO luštěniny a suché plody nebo samoobslužné pokladny či gril. Celý článek

30 let úspěšné výroby i prodeje

Společnost Wanzl z Hněvotína oslaví letos v srpnu třicáté výročí existence. V současnosti je nejenom dlouhodobě klíčovým hráčem v oblasti vybavení prodejen, ale i významným výrobcem logistických řešení pro české i nadnárodní partnery. Celý článek

Včely míří do Penny

PENNY bude chovat vlastní včelstva a ke každému centrálnímu skladu instaluje vždy 8 včelích úlů. V rámci dlouhodobé strategie udržitelnosti a společenské odpovědnosti chce být PENNY dobrým sousedem a pomáhat rozvíjet biodiverzitu. Jedním ze současných environmentálních problémů je dramatický úbytek zdravých a silných včelstev, což má zásadní vliv na zemědělskou produkci v naší společnosti. Celý článek

Tesco zveřejnilo první zprávu o diverzitě a inkluzi

Společnost Tesco učinila významný krok v oblasti reportování a zveřejnila vůbec první Zprávu o diverzitě a inkluzi. Touto cestou chce informovat širokou veřejnost o svých krocích v oblasti diverzity a inkluze, tedy jak přistupuje k různorodosti svých kolegyň a kolegů, jak hodlá usnadnit vstup na trh práce zdravotně znevýhodněným osobám i jak usnadní návrat svých zaměstnanců po dlouhodobé pracovní neschopnosti. Celý článek

Wolt spouští v Česku kamenný obchod

V Česku bude první Wolt Market spuštěn v Praze na podzim letošního roku, a výhledově mají následovat i další města. Počáteční plán je otevřít několik obchodů – jeden až tři – v lokalitách s největší poptávkou, především v centrech měst. Naším cílem je postupně zrychlovat dobu doručení. Nyní se pohybuje do 30 minut. Ze zkušenosti z Finska, kde již Wolt Market působí, se ale pozvolna dostáváme i na průměrných 20 minut,” popisuje Jan Foret, ředitel českého Woltu. Celý článek

Mondelēz International investuje v lovosickém závodě 65 mil. Kč

Více než 65 miliónů korun investovala potravinářská společnost Mondelēz International do modernizace výrobního závodu v Lovosicích. Pět nových robotizovaných linek zvyšuje výkonnost a bezpečnost práce při paletizaci 130 druhů oplatek, sušenek a slaných výrobků, vyrobených v Lovosicích a distribuovaných v Česku a Evropě. Celý článek

Stromy místo letáků již dvanáct let

Síť velkoobchodů makro Cash & Carry ČR se i letos zapojí do iniciativy Sázíme budoucnost Nadace Partnerství, se kterou makro spolupracuje již dvanáct let díky projektu Stromy místo letáků. Ten přispívá na výsadbu stromů ve volné krajině i na jejím rozhraní. Celý článek

Zásilkovna spouští vlastní doručení na adresu

Zásilkovna spouští vlastní službu doručení na adresu pod názvem Zásilkovna domů. Pro zákazníky přinese nová služba především zvýšení kvality, komfortu a rychlosti doručení zásilek. Zásilkovna domů je v řadě věcí unikátní. Do procesu doručování zásilek na adresu bude zapojena síť mikrodep, které byly nově vytvořeny na vybraných výdejních místech Zásilkovny po celé České republice. Celý článek

První stáčení medu: včelaři hlásí poloviční objemy kvůli jarnímu chladu a dešti

Včelaři mají za sebou první letošní stáčení medu a optimističtí rozhodně nejsou. První dávky medu dosahují jen 50 % průměrného roku. Letošní chladný duben a květen, sucho střídající deštivé počasí mělo za následek, že mnozí včelaři přišli o značnou část včelstev a včely, které přežily, museli včelaři přikrmovat. „Pro včely je ideální studený duben, teplý a slunečný květen, kdy se teploty pohybují okolo 15-20 stupňů celsia,“ vysvětluje Milan Špaček ze společnosti Medokomerc. Celý článek

Red Bull projíždí s Formulí 1 české a slovenské prodejny

V obchodech a na čerpacích stanicích napříč Českem a Slovenskem nyní poutá pozornost netradiční prezentace značky a produktů Red Bull s tématikou Formule 1. Propracovaná vystavení spojují prvky závodů a dominant obou zemí, jako je Karlův Most či Štrbské Pleso. Celý koncept a výrobu obstarala společnost Dago. Celkem 86 vystavení bude v českých a slovenských prodejnách k vidění do začátku srpna. Celý článek

Společnost Fielmann otevírá v Praze své první dvě optiky v České republice

Módní brýle za dostupnou cenu – to je Fielmann, lídr německého trhu na poli maloobchodního prodeje brýlí. Značka, která na svém domácím trhu prodává každé druhé brýle a napříč Evropou má 880 prodejen, nyní míří na český trh. V těchto dnech otevírá první dvě prodejny s optikou v Praze, a to v obchodních centrech Westfield Chodov a Centrum Černý Most, do konce roku pak přibudou další tři pobočky. Celý článek

Češi platí bezkontaktně již deset let

Bezkontaktní platby slaví v Česku desáté výročí. Mimořádné oblibě se těší již od svého zavedení společností Mastercard v červnu 2011 a jejich podíl na všech platbách neustále roste. Jen v loňském roce Češi provedli přes miliardu transakcí prostřednictvím téměř 13 milionů vydaných bezkontaktních karet. A nejde jen o plastové karty, v průběhu let se možnosti rozšířily o karty tokenizované do mobilních telefonů či hodinek. Potenciál pro růst teď mají i další nositelná zařízení jako náramky, přívěsky či platební prsteny. Celý článek

Outlet Arena Moravia rozdá 300 000 korun v nákupních poukázkách

Během tří po sobě jdoucích nákupních sobot si mohou návštěvníci nakoupit v Outlet Arena Moravia potřebné zboží z řad oblíbených značek a zároveň získat za své uskutečněné nákupy poukaz. Věrnostní akce je nazvána Rozdáváme se a připadne na soboty 26. června, 3. července a 10. července 2021. Rozdané poukazy dosahují souhrnné výše 300 000 korun. Celý článek

Umělá inteligence už se prosazuje i v menších firmách

Automatizace, digitalizace nebo využití umělé inteligence ve firmách má stále nálepku něčeho složitého a drahého, opak je však pravdou. Naposledy se o tom přesvědčila brněnská IT firma MoroSystems. Umělá inteligence v účetnictví jí šetří 60 hodin práce měsíčně na zpracování přijatých faktur, náklady jsou přitom minimální. Celý článek

DB Schenker spouští novou kamionovou linku z Číny do ČR

Přepravy zboží z Asie do Evropy se dlouhodobě potýkají s nedostatkem přepravních kapacit na železnici a přetíženými námořními terminály. DB Schenker proto v květnu spustil novinku v podobě kamionové linky z Číny do České republiky. Zákazníci o alternativní možnost přepravy z Číny projevili velký zájem. Celý článek

Češi zbožňují hokej i Rákosníčkova hřiště

V oblasti partnerství a sponzoringu jsou v Česku těmi nejznámějšími objekty zájmu veleúspěšné sportovní osobnosti Jaromíra Jágra, Ester Ledecké a Martiny Sáblíkové. Špičku popularity s nimi sdílí charitativní projekty Kapka naděje, Klokánek – fond ohrožených dětí a také Český lev, jako zástupce kulturních událostí s nejvyšší mírou povědomí. Celý článek

Hornbach nabízí 20% cenové zvýhodnění pro postižené tornádem ve své brněnské prodejně

Společnost Hornbach si je vědoma, do jak těžké životní situace se dostali lidé, kteří ztratili střechu nad hlavou. Materiální pomoc jsme poskytli přímo krizovému štábu Jihomoravského kraje již v prvních hodinách neštěstí. I přesto jsme se rozhodli naši pomoc občanům postižených obcí i místním samosprávám ještě výrazně rozšířit a to především na rychlou renovaci zničených domovů a bytů. Pomoc je zaměřena na obce Lužice, Hrušky, Moravská Nová Ves, Mikulčice, Týnec a zasaženou část města Hodonín. Celý článek

IKEA rozšiřuje možnosti pohodlného nakupování o samoobslužné výdejní boxy

IKEA se dlouhodobě snaží nabízet zákazníkům různé způsoby pohodlného nakupování. Nově proto přidává možnost objednat si zboží do samoobslužných výdejních boxů, které se nacházejí v blízkosti jejích obchodních domů a jsou přístupné 7 dní v týdnu, 24 hodin denně. Od 28. června si zákazníci mohou objednávat zboží do výdejních boxů v Praze na Zličíně, později také do výdejních boxů v Praze na Černém Mostě a v Brně. Celý článek

E.ON instaluje fotovoltaiky na prodejny Penny

Stále více firem se chová odpovědně vůči životnímu prostředí a uvažuje o změně svého energetického řešení. Patří mezi ně i společnost Penny Market. A právě na střechy prodejen po celém Česku dodá E.ON Energie fotovoltaické elektrárny. Společnost E.ON eviduje oproti loňskému roku dvojnásobek požadavků na pořízení solárních panelů a poptávka nadále roste. Celý článek

Marks and Spencer míří na Košík.cz

Jeden z nejznámějších módních řetězců Marks and Spencer míří na online supermarket Košík.cz. K nákupu tak bude možné přidat vybrané dámské, pánské i dětské oblečení. Pro každodenní nákupy poprvé nabídne také kosmetiku, která není v Česku v běžném online prodeji. Všechny nově zařazené položky si spolu s ostatní nabídkou Košíku mohou zákazníci nechat přivézt kamkoli do Česka. Celý článek

BILLA získala ocenění Zodpovědná firma za pomoc dětem

Spolupráce společnosti BILLA a obecně prospěšná organizace DEJME DĚTEM ŠANCI trvá už 5 let, za kterých BILLA podpořila děti z celkem 42 dětských domovů částkou téměř 500 000 korun. Jen za poslední rok BILLA pomáhala dětem v dětských domovech se třemi projekty, ať už šlo o projekt Běháme pro děti, Strom splněných přání nebo darování sladkostí dětem na Velikonoce. Nyní za tuto podporu BILLA obdržela od organizace DEJME DĚTEM ŠANCI ocenění Zodpovědná firma. Celý článek

Zalando a Sephora spojují síly

Zalando a Sephora oznamují podpis strategického partnerství. Cílem spolupráce je vytvořit pro miliony zákazníků Zalando perfektní destinaci s luxusní kosmetikou a znovu objevit její online nakupování. Celý článek

V Praze “rostou” dvě nové komunitní zahrady

Městské komunitní zahrady, na nichž lidé mohou trávit volný čas a zahradničit, se těší velké oblibě. Pražané tento týden získali hned dvě místa, kde mohou pěstovat vlastní zeleninu, ovoce nebo bylinky. Společnost Kaufland otevřela další dvě komunitní zahrady v blízkosti svých prodejen, a to ve středu 16. června vedle své prodejny na Vypichu a ve čtvrtek 17. června v Kobylisích. Celý článek

Pardubický hypermarket Albert prošel modernizací

Hypermarket v centru města slouží zákazníkům již 21 let a modernizací prošel již několikrát. Ta poslední trvala rekordní dva týdny, po kterých prodejna otevřela pro zákazníky ve zcela novém provedení. Došlo k úpravě prodejní plochy pro ještě pohodlnější a příjemnější nákup. V prodejně, která nabízí široký výběr čerstvých a zdravých potravin, přibylo také mnoho novinek pro zákazníky i zaměstnance, a to nejenom ve vybavení, ale i v sortimentu. Celý článek

DATART spustil program zvýhodněných nákupů pro podnikatele

Malí a střední podnikatelé mohou od května v DATARTu výhodněji nakoupit elektroniku a domácí spotřebiče, a to jak pro účely svého podnikání pro vybavení a chod firem, tak pro soukromé potřeby. Živnostníci mohou zároveň využít všechny benefity a služby pro koncové zákazníky. Registrace do programu DATART PRO podnikání je zdarma a nemá žádné další podmínky. Celý článek

Tesco navýší základní tarifní mzdy v průměru o 5 %

Společnost Tesco zvýší od 1. července 2021 základní tarifní měsíční mzdy na provozních pozicích v průměru o 5 %, na distribučním centru pak v průměru o 4 %. Změny se týkají i oblasti benefitů, od července 2021 zavádí stravenkový paušál a od ledna 2022 pět týdnů dovolené. Dohodli se na tom zástupci společnosti Tesco a odborových organizací Tesco při kolektivním vyjednáváním o výši mezd. Celý článek

Na český trh letos zatím vstoupilo 9 nových značek, nejvýznamnější z nich je Primark

Nehledě na problémy, které maloobchodnímu segmentu způsobila opatření spojená s koronavirovou krizí – v Česku byly prodejny uzavřeny nejdéle v Evropě, 234 dní – na zdejší trh vstupují nové značky. Za první pololetí jich bylo či bude devět, nejvýznamnější je vstup irského oděvního řetězce Primark, otevření jehož prodejny se očekává s napětím. Celý článek

Když máte jídla plnou hlavu, dveře do BILLY máte otevřené

Že nábor zaměstnanců nemusí být nudná záležitost, dokazuje společnost BILLA ve své nové HR kampani. Vychází přitom ze své dlouhodobé komunikační platformy postavené na překvapivém faktu: průměrný člověk myslí na jídlo 226x denně. BILLA coby expert na jídlo na něj pochopitelně myslí mnohem častěji, prakticky neustále. Když si tedy do svých řad vybírá nové kolegy, hledá takové kandidáty, kteří to mají podobně. Ve stejném duchu se nese i druhá – interní část kampaně určená stávajícím i budoucím zaměstnancům. Celý článek

Minipivovary v pandemii propadly o čtvrtinu

Aktuálně roste poptávka po pivech z minipivovarů v obchodech, čemuž napomohl uplynulý rok a půl pandemie. Potvrzují to hypermarkety Globus. Ty v současnosti mají zalistovány produkty hned ze 63 minipivovarů. „Zákazníci to ocenili a my jsme rádi, že regionální české pivovary můžeme podpořit. Spolupráci chceme i dál postupně rozšiřovat,“ řekl František Wagner, ředitel category FOOD hypermarketů Globus. Celý článek

MALL má ve své nabídce už 2 miliony produktů

Internetový obchod MALL.CZ pokračuje ve strmém růstu. V nabídce má nyní již dva miliony produktů a dále tak upevňuje svou pozici e-shopu s nejširší nabídkou zboží na českém trhu. Úspěch slaví také partnerský prodej, díky kterému na MALLu prodává už přes 2 000 obchodníků z řad majitelů e-shopů i dříve čistě „kamenných“ obchodníků. I díky rychle rostoucímu počtu partnerů chce MALL svým zákazníkům do roku 2025 nabízet až 30 milionů položek. Celý článek

Stravenkový paušál poskytují svým zaměstnancům už čtyři z deseti firem

Stravenkový paušál nabízí zaměstnancům 38 % zaměstnavatelů, tedy přibližně stejně jako těch, kteří jako benefit poskytují závodní stravování. Vyplývá to z nového šetření Hospodářské komory pro Ministerstvo financí mezi více než 600 zaměstnavateli napříč obory a regiony. Hospodářská komora výsledky ankety dnes zveřejnila na semináři o stravenkovém paušálu organizovaném ve spolupráci s Ministerstvem financí v pražském Florentinu. Celý článek

Košík.cz na jihu Čech začíná doručovat v den objednání

Nakupování potravin online už dávno není výsadou velkých měst. Potvrzují to zkušenosti online supermarketu Košík.cz na jihu Čech. Za poslední měsíce tu násobně vyrostl a rozšiřuje svoje pokrytí i služby. Oblast se rozšíří o desítky tisíc nových domácností, kterým nově začne zavážet nákupy v den objednání. Trhákem se mají stát například čerstvé ryby z Makra. Celý článek

Udržitelná spotřeba dál posiluje

I loni rostly v ČR prodeje zboží s etickou certifikací Fairtrade, která označuje produkty, za něž pěstitelé dostali odpovídající odměnu a které vznikly bez zapojení dětské práce a ničení životního prostředí. Nejvíce se u nás prodalo opět fairtradového kakaa, a to o čtvrtinu více oproti předchozímu roku. Celý článek

Obchodní řetězec PENNY podpoří novou infrastrukturu potravinových bank

Potravinové banky připravují realizaci nových skladovacích prostor v 7 regionech díky dotační podpoře z Operačního programu Životní prostředí. Projekt mohou realizovat i díky podpoře obchodního řetězce PENNY, který jim věnuje 8 miliónů korun pro spolufinancování projektu. Společně tak startují nový projekt HEZKY ČESKY BEZ PLÝTVÁNÍ. Celý článek

CZC.cz přidává dopravu přes Zásilkovnu a v kampani ji nabízí za symbolickou 1 Kč

Dvojka na online trhu elektronikou se spojila se Zásilkovnou a tím navýšila počet odběrných míst o další 4 400. Po celý červen navíc zákazníci CZC.cz mohou napříč e-shopem využít dopravu přes Zásilkovnu za 1 Kč. Velmi výhodný nákup udělají zákazníci, kteří si v této době plánují pořídit třeba nový chytrý telefon. Právě telefony CZC.cz v prvním letním měsíci nabídne za atraktivní ceny s dárky a nyní navíc i s dopravou přes Zásilkovnu za 1 Kč. Celý článek

Pravidla DPH pro elektronické obchodování se mění

Zásadní změny v oblasti DPH se od 1. července dotknou e-shopů prodávající zboží koncovým spotřebitelům v Evropské unii. Týkají se nejen zdaňování zboží, ale i rozšíření zvláštního režimu jednoho správního místa. Povinnost k registraci DPH bude jednotná a to po dosažení ročního obratu 10 tisíc eur ve všech zemích, kde internetoví prodejci působí. Celý článek

Drobné nákupy z Číny podraží

Blíží se datum, kdy se zdraží menší nákupy na e-shopech v Číně a dalších zemí mimo EU. U malých zásilek, za které zákazníci zaplatili do 22 EUR, tedy zhruba 560 KČ, se dříve nemusela platit daň z přidané hodnoty. Od 1. července se ale nově budou muset veškeré drobné nákupy danit a bude je třeba přihlásit u celníků. Celý článek

Hobbymarket Kinekus vloni navýšil tržby o více než třetinu na 44 milionů korun

Tuzemský franšízový hobbymarket Kinekus, který je součástí Družstva CBA, vloni zaznamenal výrazný nárůst tržeb. I přes koronavirová omezení obrat meziročně navýšil o 37,5 procenta na 44 milionů korun. Za první 4 měsíce letošního roku je pak nárůst tržeb ještě výraznější, celkově meziročně vzrostly o 46 procent. CBA proto plánuje expanzi hobbymarketů i do menších obcí, mnohem více chce pak tamní zboží propojit i s klasickými prodejnami potravin. Celý článek

CCC spouští novou verzi zákaznického klubu

První červnový den byla spuštěna nová verze zákaznického Klubu CCC. Plynule navazuje na původní věrnostní program, který fungoval od roku 2015 a čítal téměř 900 tisíc členů. Nově nabídne zákazníkům tři úrovně členství – Standard, Silver, Gold. Celý článek

Lidl podniká odpovědně, potvrdila Národní cena za CSR

Odpovědné a udržitelné podnikání je pro Lidl prioritou, stále důležitějším se stává i v očích zákazníků. Také v loňském roce jsme se proto věnovali našim dlouhodobým projektům v oblasti podpory nemocných dětí i vzdělávacích institucí, nezapomínali jsme ani na naplnění dříve stanovených závazků týkajících se odpovědné tvorby sortimentu. I díky tomu jsme se stali Absolutním vítězem Národní ceny ČR za společenskou odpovědnost, první místo jsme obdrželi také v kategorii Byznys. Celý článek

Ztrácejí Češi zájem o tablety?

Zájem Čechů o tablety v posledních letech klesá. O jeho nákupu v příštích 12 měsících uvažuje jen 6 % Čechů. Potvrdil to výzkum ELEKTRO 2021, realizovaný výzkumnou agenturou Incomind. Celý článek

Společnost dm otevřela novou prodejnu v centru Bořislavka

Společnost dm drogerie markt otevřela v pátek 4. června prodejnu v novém pražském obchodním centru Bořislavka. Za měsíc červen jde o již druhou nově otevřenou prodejnu dm v Česku. V hlavním městě je tak zákazníkům oblíbené drogerie aktuálně k dispozici celkem 53 prodejen. I tentokrát se s nově otevřenou prodejnou dm drží filozofie trvalé udržitelnosti. Celý článek

Společnost dm se opět rozšiřuje, tentokrát otevřela prodejnu v Jihlavě

Společnost dm drogerie markt otevřela novou prodejnu v Jihlavě v nově vzniklém Shopping centru. Jedná se již o sedmou prodejnu za posledních pět měsíců, kterou dm drogerie v Česku otevřela, rozšířila či modernizovala. Rychlost, s jakou společnost na českém trhu expanduje, značí nejen popularitu mezi zákazníky, ale také to, že dm patří k oblíbeným zaměstnavatelům na poli tuzemského retailu. Celý článek

Albert motivuje své dodavatele, aby účetní doklady posílali elektronicky

Pestřejší nabídku zboží, více lokálních produktů a o dva miliony ročně nižší náklady na účetnictví. To vše získal maloobchodní řetězec Albert díky novému Albert portálu. Jednoduché webové aplikaci, která odbourává nutnost posílání papírových účetních dokladů a umožňuje, aby do řetězce snadno dodávali své zboží i nejmenší dodavatelé. Portál vyvinula brněnská společnost Grit a i díky němu dnes 99,56 % dodavatelů komunikuje s Albertem bezpapírově. Celý článek

Šebek nastupuje do Mondelezu

Jiří Šebek nastupuje do Mondelez na pozici Corporate & Government Affairs Manager pro Česko, Slovensko a Maďarsko. Jeho úkolem bude budování vztahů se státní správnou na celostátní i regionální úrovni, zastupování společnosti v oborových organizacích, řízení externí i interní komunikace a strategie společenské odpovědnosti. Celý článek

Edenred zavádí věrnostní program v obchodech Lidl

Majitele stravenkových karet a stravenek od Edenredu čekají od 1. 6. 2021 výhodné nákupy potravin ve více než 270 obchodech společnosti Lidl. Edenred sem rozšiřuje svůj úspěšný věrnostní program. Za nákupy zaplacené stravenkovými kartami Edenred mohou lidé získat zpět cashback ve výši stovek korun měsíčně. Program pamatuje i na zaměstnance, kteří dostávají papírové stravenky. Celý článek

DACHSER: Linky z České republiky by objely Zemi za jediný den

Mezinárodní logistický provider DACHSER Czech Republic posílil svoji síť pravidelných denních linek sběrné služby. Od června odjíždí z pěti českých poboček pozemní logistiky denně 91 linek do 38 destinací v Evropě. Nejnovější linka vede do Frankfurtu nad Mohanem. Všechny linky se startovní destinací v České republice ujedou každý den celkem okolo 40 000 km. Pokud bychom jejich trasy spojili, objeli bychom za jediný den celou planetu Zemi, protože právě tolik měří zemský rovník. Celý článek

Ana Beriashvili novou CEO Becherovky v Čechách a na Slovensku

Ve společnosti Jan Becher Pernod Ricard a Pernod Ricard Slovakia dochází ke změně ve vedení. Dosavadní výkonnou ředitelku pro český a slovenský trh Miroslavu Simovou nahradila od 1. května Ana Beriashvili, která v rámci koncernu přechází z Yerevan Brandy Company a Pernod Ricard Armenia. Celý článek

Košík.cz už rok rozváží nákupy do celého Česka

Přesně před rokem online supermarket Košík.cz rozšířil své závozové území na celou Českou republiku a se sortimentem omezeným na trvanlivé zboží začal nad rámec běžné služby zásobovat všechny tuzemské domácnosti. Pro ty se v době koronavirové krize stal online nákup potravin často jedinou bezpečnou cestou, jak si zajistit zásoby. Službu využily desítky tisíc domácností, kterým Košík rozvezl stovky tisíc nákupů. Nyní chce ze služby vybudovat českou obdobu “Amazon Pantry”. Celý článek

BILLA AKTIVOVALA PLÁN B

Billa spustila Plán B, aby pomohla odvrátit nepříznivý environmentální vývoj ve světě. Detaily představí Ivan Holub, Koordinátor udržitelného rozvoje, Rewe Group Česká republika, Billa v úterý 22.6. na semináři UDRŽITELNOST PRO VÝROBU A OBCHOD: Rok 2020-2021 jako vstup do nové reality? Nezapomeňte se přihlásit! Celý článek

Smurfit Kappa oznamuje investice v České republice a na Slovensku

Smurfit Kappa podstatně rozšiřuje své výrobní kapacity ve čtyřech výrobních závodech po celé České republice a na Slovensku díky významné investici ve výši 20 milionů EUR. Tato investice ještě více zdůrazňuje závazek společnosti Smurfit Kappa vůči svým zákazníkům a závodům ve východní Evropě. Celý článek

Nejvyšší ocenění za design: elektrický ručně vedený vozík ERD 220i vítězí v soutěži Red Dot Award

Nový elektrický ručně vedený vozík Jungheinrich ERD 220i získal prestižní designové ocenění Red Dot: Best of the Best. Vozík, který je díky novému konceptu lithium-iontových baterií o 25 procent kratší než jeho předchůdce, si získal porotu svým novátorským a převratným designem. Jeho kompaktní konstrukce ve spojení s vyspělou technologií a špičkovými funkcemi z něj podle poroty činí průkopníka v segmentu ručně vedených vozíků, který je hoden následování. Celý článek

DACHSER vytváří více ložného prostoru

Mezinárodní logistický provider DACHSER od dubna 2021 přechází při pořizování nových návěsů výhradně na takzvané megatrailery. Díky jejich objemnějšímu ložnému prostoru – při současné stejné délce a šířce – jsou tyto megatrailery úspornější a dosahují nižší spotřeby paliva než běžné návěsy. Celý článek

196 miliard korun, 16,2 % českého maloobchodu a 75 tisíc zaměstnanců přímo v e-shopech

Asociace pro elektronickou komerci (APEK), která sdružuje subjekty ze všech kategorií českého on-line prostředí, představila vybraná data z komplexní Studie přínosů e-commerce v ČR. Nejdůležitější výstupy zveřejnila na svých webových stránkách a umožňila tak veřejnosti zjistit více o tomto dynamicky rostoucím odvětví maloobchodu. Výstupy by měly pomoci také státní správě lépe poznat přínosy elektronického obchodu pro českou ekonomiku. Celý článek

THIMM získává dvě ocenění v kategorii Krása a vůně

Hned dvojnásobný úspěch zaznamenala společnost THIMM v letošní soutěži POPAI D-A-CH Award v kategorii „Krása a vůně“. Společnost THIMM se úspěšně umístila v soutěži díky udržitelnému podlahovému displeji „Green Christmas“ pro společnost Weleda a zasilatelskému obalu pro e-shop Salwa Petersen. Vítězové byli oznámeni 19. května v rámci virtuálního galavečera. Celý článek

Tesco představilo nadstandardní rodinné benefity

Společnost Tesco zavádí nové benefity, které jsou unikátní nejen v maloobchodním sektoru, ale i na českém trhu. Mimořádnou podporu Tesca získají kolegyně a kolegové, kteří zakládají rodinu, případně již rodinu mají. Společnost více podpoří také všechny kolegy a kolegyně, kteří se vracejí zpět do zaměstnání po dlouhodobé pracovní neschopnosti způsobené závažným onemocněním nebo úrazem. Celý článek

Coca-Cola symbolizuje touhu po svobodě – oslavuje 50 let výroby v Česku a na Slovensku

Od momentu, kdy z výrobní linky přímo v Československu vyšla první láhev nápoje Coca-Cola, uplynulo 50 let. Tehdy byla dostupná pouze jediná varianta – klasický nápoj v ikonické skleněné láhvi o objemu 250 ml. Češi a Slováci dodnes vzpomínají, že nápoj Coca-Cola byl tak mimořádný, že stálo za to si schovat láhev či později plechovku. Za desetiletí se toho ale hodně změnilo. Společnost dala práci téměř deseti tisícům lidí v Česku a na Slovensku, stala se ekologičtější a přinesla 50 let radosti. Celý článek

Síť prodejen Žabka mění své logo

Žabka letos slaví 10 let fungování pod skupinou Tesco. Ke kulatým narozeninám si nadělila i zbrusu nové firemní logo. V rámci své vizuální identity pracuje se samotným názvem Žabka Potraviny a kombinací čtyř barev v podobě malých čtverců fungujících jako podtržení. V logu si ponechala nákupní košík, který je nyní v dynamičtějším ztvárnění se zkosením a černými obrysy. Celý článek

Skupina Outdoor Concept posiluje vedení a rozvoj

Na pozici výkonného řídícího manažera společnosti Outdoor Concept nastupuje od května Marek Kýhos, absolvent pražské VŠE s titulem MBA z Nottingham Trend University. Ve své funkci bude úzce spolupracovat s majitelem společnosti Stanislavem Krpejšem. Celý článek

DACHSER rozšiřuje bezemisní distribuci do center jedenácti evropských měst

Mezinárodní logistický provider DACHSER bude do konce roku 2022 zásobovat centra měst nejméně jedenácti evropských metropolitních regionů bezemisně. V současné době společnost své řešení DACHSER Emission-Free Delivery implementovala v Německu ve Stuttgartu a Freiburgu a v norském Oslu. Přípravy nyní probíhají také v Praze, Berlíně, Mnichově, Paříži, Kodani, Madridu a portugalském Portu. Celý článek