Outletové centrum Freeport změnilo logo. Inspiraci našlo v secesi

Freeport_outdoor

Outletové centrum Freeport Fashion Outlet provedlo po 13 letech rebranding loga a zároveň přepracovalo své webové stránky. Novou tváří centra se stala rakouská topmodelka Larissa Marolt, která má pomoci zvýšit povědomí o Freeportu u našich jižních sousedů. V letošním roce také pro své zákazníky otevírá nové obchody se značkovým oblečením. „K modernizaci loga jsme přistoupili, aby odpovídalo současným vizuálním trendům i poslání naší společnosti. Původní logo s námi bylo od otevření našeho centra v roce 2003,“ vysvětlila Anna Karásková, marketingová manažerka centra Freeport Fashion Outlet.

Změnil se použitý font na modernější bezpatkový a siluetu letícího ptáka nahradil grafický symbol, vycházející z uměleckého stylu Art Nouveau, v tuzemsku známém jako secese. Ten slouží jako sjednocující prvek s partnerským Parndorf Fashion Outlet.

Spolu s představením nového loga spustil Freeport i inovované webové stránky, které jsou nyní přehlednější a komfortnější pro uživatele. Grafická podoba webu stylem písma, čistou barvou pozadí a jednoduchou elegancí odpovídá vizuálnímu stylu nových kampaní. Kreativní řešení vzniklo in-house. „Už víme, co od nás zákazník očekává, a náš vizuální styl jsme léty vypilovali,“ uvedla Anna Karásková.

Nová tvář centra

Outletové centrum obměnilo také svou ambasadorku. Novou tváří se stala rakouská modelka a herečka Larissa Marolt. „Po předchozí úspěšné kampani se Simonou Krainovou, která byla cílena zejména na české zákazníky, jsme se rozhodli podpořit posílení znalosti centra Freeport také v Rakousku,“ vysvětlila Anna Karásková. Freeport leží na hraničním přechodu v Hatích u Znojma a polovina jeho zákazníků přijíždí z Rakouska. Rakušané topmodelku velmi dobře znají a budou si nyní moci spojit její tvář s outletovým centrem na hranicích. Karásková je přesvědčena, že Larissa Marolt je pro outletové centrum perfektní módní ikonou.

Centrum představuje nové značky

Freeport Fashion Outlet je prvním outletovým centrem v ČR a svou nabídku světových módních značek stále rozšiřuje. V minulém roce přibyly nové značkové prodejny jako například: Desigual, Armani a Versace Jeans, Hervis, M2 Shoes, Nuna Lie, Kennet Street, Wellensteyn. „Během května letošního roku představíme známou módní značku Pierre Cardin a připravujeme významné rozšíření prodejní plochy obchodů Tom Tailor. Zároveň plánujeme rozšířit i nabídku restauračních zařízení. Poptávka po stravovacích službách v nákupních centrech trvale roste a my chceme s tímto trendem přinejmenším držet krok,“ doplnila Anna Karásková s tím, že do centra zavítá denně 4 až 10 tisíc návštěvníků.

 

Praha, 15. května 2017