Naomi Campbell se spojila s TCC kvůli věrnostním programům

Společnost TCC, specializující se na věrnostní programy pro maloobchod, uzavřela dohodu se společností Marenco, která zastupuje supermodelku Naomi Campbell. Společně vytvoří produktovou řadu s tváří Naomi Campbell, kterou budou moci řetězce využívat jako odměny pro zákazníky v rámci svých věrnostních programů.

Naomi Campbell

Tvář supermodelky by se měla objevit například na špercích, textilním zboží, kabelkách či zavazadlech. Naomi Campbell se navíc stane ambasadorkou značky Liora, což je vlastní řada šperků společnosti TCC.

„Máme velkou radost, že Naomi Campbell rozšířila řady našich partnerských značek,“ uvedl Manfred Litschka, regionální obchodní ředitel TCC. „Naomi Campbell je pravděpodobně nejznámější supermodelkou na světě a její jméno a image jsou synonymem pro styl, touhu a půvab.

Věříme, že pokud vytvoříme exkluzivní produkty se stejnými vlastnostmi, zákazníci o ně budou usilovat. Těšíme se na spolupráci s našimi zákazníky z řad maloobchodních řetězců. Chceme s nimi vytvořit kampaně, kterými potěšíme nakupující a povzbudíme je k tomu, aby utráceli více, nakupovali častěji a stali se loajálnějšími.“

Dohoda mezi TCC a Marenco podléhá autorským právům Naomi Campbell na základě její licenční dohody se společností Marenco.

TCC je globální marketingová společnost, která ve spolupráci s maloobchodními řetězci vyvíjí a implementuje věrnostní programy zvyšující prodeje a zisky. TCC umožňuje řetězcům oslovovat jejich zákazníky a odměňovat je za loajalitu exkluzivními značkovými produkty, a to díky bezkonkurenčnímu portfoliu licencí ze světa zábavního průmyslu, včetně značek jako je například Disney nebo 20th Century Fox. TCC je aktivní ve více než 70 zemích, kde zaměstnává ve 34 zastoupeních asi 600 lidí.

 

Zdroj: Havas PR Prague

Praha, 27. července 2015