MasterChef od září nejen na TV Nova

Marketingová společnost TCC uzavřela exkluzivní čtyřletou licenční dohodu s legendární televizní show MasterChef. Cílem spolupráce je uvést na trh řadu produktů značky MasterChef, které mohou maloobchodníci nabízet jako odměny v rámci věrnostních programů. Mezi tyto výrobky budou patřit například nádoby na pečení a vaření, příbory, nože a další kuchyňské potřeby.

TCC exclusive Masterchef bakewareZákazníci budou moci získávat produkty MasterChef za body, které nasbírají při nákupu u maloobchodních řetězců. V rámci dohody TCC může využívat audiovizuální záznamy MasterChef k propagaci těchto věrnostních programů.

V Česku se diváci setkají s další řadou reality show MasterChef od září na televizi Nova.

Manfred Litschka, regionální obchodní ředitel TCC, k nové spolupráci uvedl: „MasterChef se tímto zařadí mezi naše nejprestižnější partnerské značky. Jakožto jedna z největších světových televizních značek hraje velkou roli při inspiraci pro domácí vaření.

Kolekce kuchyňského vybavení, kterou jsme připravili, byla vytvořena tak, aby lidem pomohla vařit snadno a sebevědomě. Proto věříme, že ji zákazníci budou rádi sbírat. Těšíme se tedy na spolupráci s maloobchodními řetězci na celém světě, jejímž cílem bude připravit marketingové programy vedoucí k růstu prodejů a podpoře jejich strategických priorit.“

Branco Scherer, Managing Director International Commercial Partnerships ve společnosti Endemol Shine Group, k tomu připojil: „TCC je ve svém oboru světovým lídrem a cílem našeho partnerství je vytvořit naplňující zážitek z nákupu díky síle a autenticitě hodnot značky MasterChef. Jedná se o logický krok ve snaze přivést značku k širšímu publiku, získat nové zákazníky a odměnit je.“

 

Zdroj: Havas PR Prague

Praha, 14. srpna 2015