Mastercard spustil reklamní kampaň k věrnostnímu programu Priceless Specials

Společnost Mastercard odstartovala reklamní kampaň k věrnostnímu programu Priceless Specials, který nyní nově odměňuje své členy za každou transakci kartou Mastercard. Kampaň byla od konceptu po realizaci řízena lokálně, za kreativním konceptem stojí agentura McCann Prague.

Kampaň zahrnující TV spot, digitální část, komunikaci v rádiu a na sociálních sítích potrvá od 8. února do 18. března.

„Naším cílem je zvýšit povědomí o programu Priceless Specials mezi držiteli platebních karet Mastercard a informovat je o významném rozšíření programu o voucherovou část. Každá transakce kartou Mastercard se nyní počítá,“ říká Pavla Císařová, Marketing Consultant karetní společnosti.

Mastercard nově nyní odměňuje registrované členy programu Priceless Specials za každý nákup platební kartou u všech obchodníků v tuzemsku i zahraničí, včetně e-shopů.

Účastníci budou podle součtu transakcí získávat bronzové, stříbrné, zlaté nebo nejvyšší platinové členství. Čím bude úroveň členství významnější, tím hodnotnější slevy, vouchery nebo benefity bude možné čerpat.

Karetní společnost zavedla svůj věrnostní program Priceless Specials v České republice a na Slovensku v roce 2015 jako úplně první svého druhu na světě. Koncept Priceless Specials byl doposud postaven na jednoduché registraci, díky níž členové získávají odměny formou cashback, tedy peníze zpět, za platby kartami Mastercard a Maestro u partnerských obchodníků.

Nedílnou součástí programu je také možnost nechat si splnit své vlastní přání nebo potěšit někoho blízkého neobyčejným zážitkem k nezaplacení. Nad rámec pravidelných přání pak Mastercard připravuje speciální krátkodobé kampaně, například soutěže o návštěvu finále fotbalové Ligy mistrů, světového poháru ve sjezdovém lyžování v Kitzbühelu nebo filmového festivalu Berlinale.

Hlavními obchodními partnery programu Mastercard Priceless Specials jsou společnosti DATART, čerpací stanice MOL, Orsay, Exim Tour, Pilulka.cz, Cinema City, Comfor a další.

 

Zdroj: Mastercard

Praha, 13. února 2018