Informace o Ipsos seminářích

Na jaře 2016 proběhne již 18. série Ipsos klientských setkání. Jako první proběhne 30. března Ipsos Open day, kde si budete moci naživo vyzkoušet různé výzkumné metody, seznámit se např. s facial coding, neurovýzkumy, etnografickým výzkumem, uvidíte živé ukázky z mystery shoppingu, využití on-line, smartphonů a výzkumnou samoobsluhu, vyzkoušíte si testy, ochutnávky atd..

Přítomni budou specialisté a analytici Ipsosu ze všech Business Units.

4. KVĚTNA BUDE SPECIALIZOVANÝ SEMINÁŘ „RETAIL NEJEN V ČR: EXISTUJÍ I VÍTĚZOVÉ, NEBO UŽ JENOM PORAŽENÍ?“

Seminář je určen pro všechny, které zajímá zákazník v retailu a možné zdroje informací o něm.

18. KVĚTNA PAK PROBĚHNE SEMINÁŘ S NÁZVEM: „DIGITÁLNÍ KOMUNIKACE? URČITĚ ANO, ALE JAK CO NEJLÉPE.“

Seminář je určen pro všechny, kteří chtějí dělat ještě lepší kampaně na internetu.

Na každém semináři vystoupí kromě specialistů Ipsosu i zástupci dalších firem – např. Mondelez, SAZKA, Fruitisimo, Konektor Social, DAGO, BlaBlaCar, The Hive aj.

Akce začínají vždy ve středu odpoledne ve 14:00 a končí v 17 nebo 18 hodin, přímo v konferenčních prostorách Ipsosu ve Slovanském domě v centru Prahy a jsou pro účastníky zdarma.

Detailní program seminářů a seznam přednášejících naleznete na webu ZDE

Pokud Vás nějaký seminář zaujal a chtěl/a byste se zúčastnit, prosím pište na konference@ipsos.cz.

 

Videopozvánka na všechny semináře

Zdroj: Ipsos

Praha, 29. března 2016