Iceland otevírá v Praze sedmou prodejnu

Již sedmou prodejnu otevřel 15. února v Praze britský řetězec Iceland. Ve světě působí od roku 1970, v ČR prodává od roku 2011 a jeho tržby u nás trvale rostou.

P1040899Zaměřuje se na mražené a chlazené potraviny, nabízí také čerstvé pečivo a zeleninu, lokální a farmářské produkty, trvanlivé zboží či tradiční britské speciality. V den otevření čeká na návštěvníky soutěž o rodinný víkend v Londýně s návštěvou filmových studií Warner Bros., soutěž o poukázky na další nákup a také řada ochutnávek vybraného zboží. Ochutnávky budou trvat po celý týden až do 20. února.

Řetězec Iceland zvýšil loni své tržby v ČR o 27 %. Ročně provede přibližně 1,2 miliony transakcí, přičemž 45 % prodejů tvoří právě mražené zboží. V Británii je hodnocený jako jeden z nejlepších zaměstnavatelů, v Česku zaměstnává aktuálně 84 lidí.

Svou sedmou prodejnu otevřel Iceland nyní v Praze na Chodově, v Leopoldově ulici. Prodejna má celkem 550 m2 a 390 m2 prodejní plochy. K tomu přibylo 400 m2 kancelářských ploch v 1. patře, kde od dubna bude nově sídlit vedení Iceland pro ČR. To plánuje v Česku především více přiblížit místním zákazníkům výhody mraženého zboží a také rozšířit svůj Bonus klub.

V Británii je Iceland se svými téměř 900 prodejnami absolutní jedničkou na trhu mražených potravin, zároveň exportuje do více než 30 zemí světa. Od roku 2011 prodává kvalitní produkty také v Česku. Prodejna nabízí téměř 3 000 druhů zboží. Mezi mraženým zbožím lze najít ryby, ovoce a zeleninu. Kromě toho Iceland nabízí i zmrazená hotová jídla, např. domácí italskou pizzu, masové výrobky či burgery, vegetariánská jídla, dorty, zákusky a široký výběr zmrzliny. Dvě třetiny z mražených výrobků jsou importovány z Británie. V nemraženém sortimentu zastává britské zboží přibližně třetinu. Kromě typických britských specialit, jako jsou třeba cidery, cheddar, octové brambůrky, sušenky, slanina či pomazánka marmite, Iceland nabízí produkty také českých dodavatelů a farmářů, např. mražené české ovoce, čerstvé pečivo, ale také základní potraviny jako olej, mouka a cukr.

Iceland si zakládá především na kvalitě nabízených produktů. Princip uchovávání kvality potravin spočívá v kvalitním, hloubkovém, šokovém zmrazení, tedy ihned po sklizni nebo u ryb po výlovu, a to na -40°C. Zůstanou tak zachované všechny vitamíny, živiny a zároveň se zlikvidují škodlivé mikroby. Jako jeden z prvních supermarketů na světě odstranil z výrobků produkovaných pod vlastní značkou umělá barviva a konzervanty a při jejich výrobě zakázal používat mechanicky separované maso a modifikované suroviny. Zboží zároveň nabízí za dostupnou cenu.

“Iceland znovu potvrzuje svůj zájem o český trh otevřením další prodejny v Praze. Svým pestrým a inovativním sortimentem přinášíme obohacení lokálního trhu a inspirujeme zákazníky k vyzkoušení netradičních produktů. Obracíme pozornost veřejnosti především k mraženým výrobkům, které patří ke světové špičce, a prosazujeme zmrazování jako nejkvalitnější a nejšetrnější způsob konzervace potravin. Zároveň naše supermarkety slouží zákazníkům pro plnohodnotné uspokojení jejich potřeb při jejich denních i týdenních nákupech,” uvádí Petr Olša, Acting Managing Director pro ČR.

 

Zdroj: Iceland

Praha, 19. února 2017