Freeport změní tvář

Nákupní centrum Freeport Fashion Outlet v Hatích u Znojma, které v 75 obchodech nabízí přes 250 světových módních značek, prochází celkovým remodelingem. Návštěvníci se dočkají nových exteriérů centra ve stylu Art Nouveau. Změny se promítnou i do jeho vnitřních prostor. Investice do modernizace, jejíž ukončení je naplánováno na konec září, dosáhnou 40 milionů korun. Provoz centra zůstává po celou dobu rekonstrukce nepřerušen.

Freeport Fashion Outlet_remodeling_vizualizace_1Pro nákupní centrum, které se nachází u Znojma nedaleko hranic s Rakouskem, se jedná o nejvýraznější změnu vzhledu od jeho otevření před patnácti lety.

Renovace má podle vedení Freeportu ještě více posílit jeho význam jako jednoho z největších nákupních center outletového druhu ve střední Evropě. Vloni ho navštívily již téměř dva miliony lidí. „Návštěvníkům chceme vedle příznivých cen prémiových módních značek také nadále poskytovat co nejvyšší kvalitu služeb a zážitku z nakupování. Rozhodli jsme se osvěžit nejen vzhled exteriéru, lépe chceme prezentovat i zastoupené světové módní značky. Ve vnitřních prostorách centra vytvoříme atmosféru nákupní třídy, což u našich návštěvníků ještě více posílí příjemný zážitek z nakupování,“ uvedl Jan Procházka, ředitel centra Freeport Fashion Outlet.

Nová vnější i vnitřní podoba centra, která si vyžádá kolem 40 milionů korun, bude vycházet z uměleckého stylu Art Nouveau, v tuzemsku známém jako secese. Ten slouží jako sjednocující prvek s partnerským Parndorf Fashion Outlet, jehož vlastníkem je rakouská holdingová společnost Fashion Outlet Parndorf Beteiligungs-GmbH, která centrum Freeport koupila na podzim roku 2015. „Jde o přirozenou a očekávanou synergii, která v důsledku ještě více podporuje naši pozici nadregionální nákupní destinace pro Rakousko a Českou republiku,“ řekl Jan Procházka s tím, že centrum pokračuje i v získávání dalších světových značek oblečení a módních doplňků.

Letos se otevřely nové obchody Lee Wrangler a Pierre Cardin. Značka Tom Tailor se představila v novém velkoformátovém konceptu na 600 m² a do větších prostor se přestěhoval Hervis Sports. V letošním roce se nově uvede ještě známá značka Guess nebo s.Oliver.

„S rostoucí poptávkou po stravovacích službách v nákupních centrech jsme se rozhodli návštěvníkům rozšířit paletu stravovacích zařízení. Do konce roku představíme úspěšné formáty Burger King a Starbucks, které se těší velké oblibě jak u nás, tak i v zahraničí,“ doplnil Jan Procházka, ředitel centra Freeport Fashion Outlet, do kterého denně zavítá 4 až 10 tisíc návštěvníků.

Generální dodavatel stavebních prací je společnost Archina, s.r.o. Termín dokončení je naplánován na konec září, modernizace probíhá za plného provozu centra.

 

Zdroj: Freeport Fashion Outlet

Praha, 30. srpna 2017