ALO diamonds cílí s novou značkou ALOve na širší skupinu obyvatel

ALO diamonds přichází na český a slovenský trh s novou značkou ALOve. Cílem je oslovit širší skupinu obyvatel. Nová značka bude nabízet šperky převážně v cenové kategorii do 30 000 korun. ALOve bude mít své vlastní butiky a do konce příštího roku jich má v plánu otevřít v ČR a na Slovensku celkem 14.

prodejna_aloveStrategií ALOve je zpřístupnit kvalitní šperky s drahokamy širšímu okruhu potencionálních zákazníků díky jemnějšímu designu klenotů. „Delší dobu jsme pozorovali kategorii cenově dostupnějších šperků a říkali si, že bychom na tento trh dokázali dodat výrobky s výrazně lepším designem i lepší kvalitou. Proto vznikla idea přijít s novou značkou,“ vysvětluje Alojz Ryšavý, klenotník a majitel ALO diamonds, a dodává: „Našim cílem je umožnit každému oslavit významnou životní událost zlatým šperkem s pravými diamanty nebo jinými vzácnými drahokamy, aniž by nákup znamenal výraznou finanční zátěž.“

 

K drahokamům certifikát

Cenově dostupné klenoty, které budou obsahovat diamanty, barevné drahokamy, polodrahokamy a perly, budou na rozdíl od konkurence vyráběny ručně zkušenými šperkaři v pražském ateliéru ALO diamonds, který má více jak dvacetiletou tradici. ALOve bude na zakoupené klenoty poskytovat kvalitní zákaznický servis. Ke každému drahokamu bude dodáván patřičný certifikát. Design bude sledovat hlavně aktuální trendy, chybět ale nebude ani klasická kolekce. „Šperky, které přináší značka ALOve, jsou jemnější, vyráběné v menších sériích a mají jednoduchý, ale zajímavý design, vhodný pro mladé, jak věkem, tak duší,“ dodává Alojz Ryšavý.

Cílem značky ALOve je ke konci roku 2016 nabízet šperkové kolekce v šesti buticích v České republice, v osmi na Slovensku a minimálně v jednom v USA. Butiky jsou zařizovány interiérem od českých a slovenských výrobců. Jedinečný design prodejních míst navrhují čeští a slovenští architekti.

Průzkum: Slováci nakupují šperky častěji než Češi

Letošní průzkum ALO diamonds zjistil rozdílný přístup Čechů a Slováků ke šperkům. Slováci obdarovávají šperkem častěji. Minimálně jednou za rok dostane šperk 29 % Slováků. V Čechách to je téměř o třetinu méně. Šperk jako dárek dostane pouze 22 % obyvatel.

 

Zdroj: ALO diamonds

Praha, 4. listopadu 2015