108 Agency přichází s novým start-upem The Prostor

Realitní poradenská společnost 108 Agency založila start-up nabízející krátkodobé pronájmy unikátních prostor s příznačným názvem The Prostor. Reaguje na poptávku firem zejména z oblasti retailu, reklamy a produkce eventů, které chtějí svým zákazníkům zprostředkovat neopakovatelný zážitek ve výjimečném prostředí.

Oproti prezentaci v on-line světě nabízí zajímavé prostory – jako jsou galerie, rekonstruované industriální budovy či jiné jedinečné prostory – přímý kontakt se zákazníkem a vyvolávají v nich emoce.

Dušan Hříbal, který v rámci 108 Agency vede The Prostor, uvádí: „Lidé pracující v reklamě a retailu se neustále zabývají tím, jak značku odlišit od ostatních. Online svět je všudypřítomný a e-commerce meziročně narůstá, ale zároveň sledujeme úsilí prezentovat značku jedinečně a neopakovatelně. Zážitkový marketing stojí na tom umožnit zákazníkovi vnímat produkt všemi smysly v unikátním prostředí.“

The Prostor dnes nabízí desítky nemovitostí, které se nacházejí v téměř všech pražských městských částech. Jde zejména o unikátní galerijní prostory, rekonstruované industriální haly, hausbót či atypické konferenční prostory. V nabídce jsou prostory od 10 m2 do cca 5.000 m2, pronajmout si je možné na 1 den až několik měsíců. Více na www.theprostor.cz

Jakub Holec, partner 108 Agency, dodává: „Naší inspirací byl portál www.thestorefront.com, se kterým jsme se dohodli na spolupráci a nabízení vhodného prostoru zahraničním značkám pro jejich prezentaci v Praze. Tzv. pop-up story se staly u globálních značek standardem, velký prostor pro jejich rozšíření vidím také na českém trhu.“

Pop-up story využívají obvykle značky, které začínají a testují trh, nebo značky, které jsou na trhu etablované a představují nové kolekce či řady svých produktů. Jedná se často o oblečení, obuv, elektroniku, designový nábytek, automobily či umělecké předměty. Touto cestou jde také řada e-commerce obchodů, které v dočasných pop-up storech umožňují vyzkoušet své produkty/produktové řady nově uváděné na trh. Cílem je překvapit zákazníka, zprostředkovat mu kontakt se značkou a podpořit prezentaci a prodej daného zboží. Ke značkám, které aktuálně využívají služby www.thestorefront.com, patří Nike, Nestlé, Sony či L´Oreál.

Dušan Hříbal ze 108 Agency uzavírá slovy: „Věřím, že www.theprostor.cz ocení také produkční, eventové a reklamní agentury, které zajímavé prostory pravidelně vyhledávají. Každý, kdo někdy pořádal společenskou akci, ví, jak těžké je dnes zákazníky zaujmout a překvapit něčím unikátním, proto chceme jít této poptávce naproti.”

 

Zdroj: 108 AGENCY

Praha, 6. listopadu 2011