The Art of Loyalty

Komunikace musí být důvěryhodná a korespondovat s tím, co chce značka zákazníkům říci.

„Bienvenue à Paris“, tak vítal letos od 16. do 17. května přibližně 400 hostů lídr na trhu vývoje a realizace věrnostních kampaní, společnost TCC (The Continuity Company). Pod heslem „The Art of Loyalty“ pozvala společnost své obchodní partnery na „Mezinárodní marketingové fórum“ do hlavního města Francie, kde prezentovala inovativní postupy v oblasti věrnostního marketingu.

Společnost TCC představila obchodníkům a partnerům v konferenčních prostorách Caroussel du Louvre celou šíři budoucích trendů v oblasti věrnostních kampaní. Sem se řadí vedle velkého počtu nově spolupracujících značek také digitální nabídka firmy TCC a jejích dceřiných společností Gametation a Summit. „Velmi nás těší pozitivní zpětná vazba našich hostů, a především máme radost z toho, s jakým nadšením přijímají naše nové kampaně“, prohlásil v souvislosti s letošním fórem Jörg Croseck, regionální ředitel TCC pro střední a východní Evropu.

Richard Beattie, Executiev Chairman společnosti TCC Global, představil nadaci, kterou společnost TCC založila a prostřednictvím které chce podporovat děti a jejich rozvoj. „Věříme, že je možné vybudovat spolupráci s obchodníky a jejich zákaznickými komunitami, které budou podporovat dobrou věc,“ říká Beattie.

Partnerství značek, která zákazníci ocení

K dalším bodům programu patřilo mimo jiné představení nově navázané spolupráce s celosvětově úspěšnými společnostmi Elle, Dr. Oetker, Kartell a American Tourister (Samsonite Group), se kterými TCC vyvinula prémiovou sestavu v oblasti bydlení a bytových doplňků, kosmetických a kuchyňských výrobků či cestovních zavazadel. „Naše portfolio proslulých lifestylových značek a partnerů v oblasti entertainmentu neustále roste. Ve spolupráci s více než šedesáti renomovanými partnery nabízíme byznysu jedinečný výběr uznávaných značek“, shrnul Martin Bieri, senior viceprezident skupiny TCC a ředitel pro značky a licence.

Společnost TCC je přesvědčena, že úspěch při budování loajality v dnešní době přinese kombinace technického know-how a představivosti. Marketingová strategie by měla být postavena na vytváření věrnostních kampaní na míru vytvořených jedinečným hodnotám značky a potřebám zákazníků. „Dlouhodobá loajalita je založena na dlouhodobém vztahu se zákazníkem. Důležité je komunikovat to, čemu věříte, musíte věřit svým produktům. Pak nastane domino efekt. Důležité je mít pro zákazníka relevantní brand a marketingovou strategii a pak pro něj vytvořit věrnostní program. K oslovení zákazníka přitom dnes musíte mít minimálně šest různých kanálů. Budoucnost je v propojení nákupní cesty zákazníka s daty,“ uvedl Andrea Rinetti Group Sales Director společnosti TCC Global.

Trendy v chování zákazníka a věrnostních programech, které obchodníkům TCC nabízí, shrnul pro Retail News Manfred Litschka, Regional Sales Director TCC: „Zákazník se mění a je potřeba se mu přizpůsobit i v komunikaci a formě věrnostních programů. Mladí jsou neustále online. Na tento vývoj reaguje digitální nabídka firmy TCC a jejích dceřiných společností Gametation a Summit. Dalším trendem jsou vzrůstající nároky na kvalitu zboží v promoci. Kvalita a společenská odpovědnost jsou velmi důležitá témata, o která se zákazník zajímá. Myslíme na to, a proto TCC navázala spolupráci s celosvětově úspěšnými značkovými výrobci. Sbližují se formáty diskontů a supermarketů a zákazník často mezi těmito formáty nerozlišuje. Novou strategií, jak se odlišit, je komunikace tématu, oblasti, která zákazníky zajímá a kterou prožívají – zdraví, wellness, udržitelnost, výživa, cestování, vzdělávání nebo třeba komunity. U dětí jsou stále oblíbené plyšové figurky z her a filmů, například Minions. Využíváme také influencery a blogery. I tady však platí, že komunikace musí být důvěryhodná a korespondovat s tím, co chce značka zákazníkům říci.“

 

Pokračování článku a mnoho dalšího naleznete v červnovém čísle Retail News…

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.