Personalizace obalů není fikce

Konkurenční výhodou se mohou stát obaly doslova na míru.

Menší série, vysoká personalizace, rychlejší reakce a jednodušší realizace zakázky. To vše patří k aktuálním trendům, které umožňuje digitální tisk. Konkurenční výhodou se tak mohou stát obaly doslova na míru pro kampaň, oslavu výročí nebo oslovení zákazníka.

Podpora vztahů spotřebitelů ke značce, zkrácené procesy v dodavatelském řetězci, možnost rychle změnit tiskový motiv a bezpečnostní prvky integrované v obalu.

To jsou výhody pro výrobce značkového zboží, které získávají využitím digitálního tisku nejnovější generace od společnosti THIMM, a to při použití vodou ředitelných barev CMYK. Jsou to obalová řešení s přidanou hodnotou v malých a středních sériích. Nabízejí možnosti pro personalizaci a ochranu výrobků. Je zaručena vysoká míra flexibility a kratší dodací lhůty než u běžně používaných technologií flexotisku nebo ofsetového tisku.

Obal s jedinečnou identitou

Digitální tisk otevírá nespočet možností pro posílení věrnosti značce a současně optimalizuje nastavení ceny díky jednodušším procesům. Michael Weber, vedoucí marketingu skupiny THIMM, popisuje možnosti nového stroje: „Digitální tiskový stroj pro předtisk rolí PageWide T1 100S od společnosti HP otevírá zcela nové dimenze v oblasti digitálního tisku. Díky této nové technologii můžeme svým zákazníkům – výrobcům značkového zboží – v budoucnu nabízet vysoce personalizované přepravní a prodejní obaly: individuální reklamu na obalech v zásilkovém prodeji, osobní oslovení zákazníků, reklamu na prodejních obalech, exkluzivní, limitované edice vyráběné sériově a sezónní kampaně.

Kromě toho mohou být výrobky na trh uvedeny rychleji. Nabízí se možnost cenově výhodné zkušební výroby, produkce malých množství pro testovací trhy. Tiskový motiv lze snadno a rychle změnit, což umožňuje kdykoli reagovat na aktuální potřeby.

V tiskové kvalitě, srovnatelné s ofsetovým tiskem, lze navíc potisknout i velmi velké formáty až do šířky 2,8 m.

Další přidanou hodnotu přináší možnost opatřit obal jedinečnou identitou, která v průběhu procesu prodeje plní různé funkce: Neviditelné bezpečnostní prvky nebo prvky originality natištěné na obalu chrání značku např. před plagiátorstvím a zneužitím. Navíc tato označení umožňují sledovat zboží v celém oběhu – sledování stavu skladových zásob atp.

Tento první stroj svého druhu v Německu má být uveden do provozu v prvním čtvrtletí 2017. „V digitálním tisku vidíme velký potenciál. Optimálně tak dokážeme vyhovět trendům směřujícím k menším sériím, vyšší personalizaci a zároveň nabízíme rychlejší reakce a jednodušší realizaci zakázky. Díky možnostem, které máme k dispozici, můžeme své zákazníky podporovat v budoucnu při marketingu jejich produktů ještě individuálněji, lépe a flexibilněji,“ doplňuje Michael Weber.

 

Pokračování článku a mnoho dalšího naleznete v čísle Retail News 01-02.2017…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *