Mobile Marketing 2016

Aktuální trendy v životě mobilních zákazníků, vývoj trhu s mobilní reklamou i příklady kombinace mobilních řešení s dalšími online i offline komunikačními kanály. To vše přinesla listopadová konference Mobile Marketing v Národní technické knihovně.

Tomáš Varga z Publicis One se zaměřil na trendy mobilního marketingu v Česku i v zahraničí. Nastínil téma multiscreeningu, situaci, kdy např. během sledování TV brouzdáme na internetu v mobilu.

Nevytěžený potenciál tak dnes představuje sladění „více obrazovek“. Zároveň upozornil, že efektivní reklama na internetu už není „low-cost“ záležitostí. Mária Sochorová z L’Oréal představila aplikaci make-up genius, která umožňuje „naživo“ vyzkoušet dekorativní kosmetiku, čímž se světový lídr úspěšně přiblížil svým mladším zákazníkům.

Richard Walitza ze společnosti Mastercard provedl posluchače měnícím se zákaznickým chováním při nákupu i platbě. Představil produkt Masterpass, který ulehčuje proces platby, a jeho možné využití. Informoval o novince, využití Masterpassu při platbách na benzinkách Shell.

„Spojení inovativního platebního produktu Masterpass s pumpami Shell přinese řidičům dosud nevídaný komfort, protože poprvé mají možnost načerpat palivo a zaplatit, aniž by potřebovali vystoupit z vozu. Přímo za volantem auta řidič pomocí aplikace Masterpass načte QR kód umístěný na palivovém stojanu, o čepování paliva se pak postará obsluha Shell. To určitě ocení třeba rodiče cestující s dětmi, spěchající manažeři nebo tělesně postižení. Výhody pro zákazníky i Shell jsou tedy zřejmé – rychlejší odbavení a více spokojených klientů. Toto řešení umožňuje i provoz čerpací stanice zcela bez obsluhy,“ vysvětluje R. Walitza.

A která oblast implementace Masterpass bude další? „Od konce listopadu je možné pomocí Masterpass platit na 148 pumpách Shell v České republice. V dalších etapách se mohou tímto způsobem provozovat i Auto Myčky, kde by řidič mohl přijet až přímo k myčce bez nutnosti zastavovat se na pokladně. V současné době probíhá zkušební provoz. Po jeho vyhodnocení budeme spolu se společností Shell informovat o dalších krocích, stejně tak jako o připravovaném rozšíření této služby i na Slovensko,“ dodává.

 

Pokračování článku a mnoho dalšího naleznete v prosincovém čísle Retail News…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *