Nejlepší IT – řešení v maloobchodu

Usnadnění nákupu i zkrácení čekacích dob u pokladen

V rámci únorového veletrhu EuroCIS vyznamenala EHI v Düsseldorfu už podeváté vítěze soutěže retail technology awards europe (reta).  Odborníci udělili tři rovnocenné ceny v následujících kategoriích: Best Customer Experience, Best In-Store Solution, Best Enterprise Solution und Best Multichannel Solution (Nejlepší zkušenosti zákazníků, Nejlepší in-store řešení, Nejlepší řešení ve společnosti a Nejlepší multikanálové řešení).

Kategorie: Best Customer Experience

Toto ocenění dostávají maloobchodníci, kteří zavedli metody a technologie s orientací na budoucnost, aby zvýšili vazbu se zákazníky a jejich spokojenost. Nositeli letošního ocenění jsou:

Carrefour: vyvinul mobilní aplikaci, která pomáhá zákazníkům připravit se na nákup a v pobočce rychle najít zboží v regálech.

Vapianos: nová aplikace pro hosty vede ke značnému zkrácení čekacích dob při objednávkách a při placení.

Your Zalando: personalizovaný Fashion-Newsfeed, s jehož pomocí si uživatel může zcela individuálně vyladit svůj zážitek z nakupování.

Kategorie: Best In-Store Solution

Tato cena se uděluje maloobchodním firmám, které využitím technologie v prodejních místech prokazatelně dosáhly operativní nadhodnoty. Vítězi této kategorie jsou:

Coop: vytvořil pro své zákazníky nové možnosti nakupování a placení. Ve vchodu do prodejen mají k dispozici mobilní scannery, aby mohli během nákupu získat informace o výrobcích.

McDonald’s Polsko: poskytuje zákazníkům samoobslužné terminály k rychlému zadání jejich objednávek bez dlouhého čekání. Než přistoupí k pultu, mohou bezhotovostně zaplatit.

Metro Cash and Carry: zavedlo v pobočkách nový terminál, který pomocí řešení Findbox zkracuje dobu hledání a snižuje ztráty obratu.

Kategorie: Best Enterprise Solution

V této kategorii se oceňují maloobchodní podniky, které zvýšily vývojem a implementací inovativních systémů a technologií svou efektivitu, buď interně, nebo ve spolupráci s jinými podniky. Ocenění se dostalo následujícím firmám:

Aydinli Clothing: systém „Store Dashboard“ nabízí jednoduché a intuitivní grafické uživatelské rozhraní, s jehož pomocí mohou vedoucí pracovníci na dálku sledovat výkon svých spolupracovníků a nahlížet do jejich osobních údajů.

Hunkemöller: nová zaměstnanecká aplikace, která byla vydána pro sedm zemí současně, představuje snadný zdroj informací pro každodenní činnosti.

Lidl: stál před úkolem konsolidovat funkčně zaměřenou systémovou infrastrukturu s více než 90 různými moduly do centrálního, procesně orientovaného řešení.

 

Pokračování článku a mnoho dalšího naleznete v květnovém čísle Retail News…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *