Komerční článek

Trendům v zobrazovací technice vládne jednoduchost

Minimalismus je sexy, jakoby říkaly všechny poučky o designu poslední doby. V oblasti zobrazovací techniky a informačních panelů tomu není jinak.

Moderní je ubrat na okrajích, nezobrazovat nevyžádanou reklamu a upoutat pozornost. Třeba světlem. Tyto prvky, spolu s retro dojmem budou ještě dlouhou dobu hrát prim ve veřejných prostorách, v sektoru HORECA a v obchodech.

T-Frame, světelné rámy s výplní potištěnou látkou

Dnes už nestačí do prodejny umístit klap rám s reklamou a doufat, že někoho zaujme. Takových poutačů je celá řada a velká část lidí je vůči nim „slepá“. Navíc, s ohledem na zbytek prodejny mohou okraje působit poněkud nevkusně.

Nastupující trend světelných rámů s sebou přináší výhody jako bezrámový vzhled, velký vizuální dopad a oboustranné využití. T-Frame jsou vhodné pro umístění ve vnitřní části prodejen, kde ve výloze působí jako lákadlo pro lidi procházející kolem, a uvnitř naopak inspirují samotné návštěvníky.

Úsporné LED osvětlení se širokým rozptylem světla je energeticky nenáročné, a v konečném vyúčtování si jej téměř nevšimnete.

Bezrámové provedení působí v tomto směru jako zjevení, kterého se už několik let snaží dosáhnout například mnozí výrobci mobilních telefonů.

Podlahové plakátové poutače

Že je třeba zaujmout pozornost v místě prodeje je jasné snad všem. Mezi všemožnými reklamními akcemi, poutači a panely u regálů je to ale obtížnější, nikoliv však nemožné. Oblibu si získávají takzvané podlahové plakátové poutače, které zvyšují povědomí o značce a efektivně zvyšují prodeje.

Odklon od běžné podlahové grafiky, která plní jen jeden účel, a po velmi krátké době se zničí je nasnadě.

Podlahové poutače jsou vhodné především pro využití v drogeriích, službách a dalších prostorách, kde mohou opakovaně posloužit k upozornění na právě probíhající akci. A právě možnost opakovaného použití spolu s trvanlivostí a odolností proti poškrábání, s možností přemístění jsou hlavními důvody, pro jejich využití.

Dřevěná tabuleDřevěné křídové A stojany a tabule

Retro vlna zasáhla Česko už před několika lety. Spolu s minimalismem nadále vládnou pozadí našeho designu. Tento trend se dotýká i provozoven a restaurací, jejichž majitelé stále častěji odmítají sponzorované reklamní stojany s logem. Volnou plochu nad stojanem totiž mohou doplnit vlastní reklamou či upoutávkou.

Křídová tabule umožňuje aktuálně a pružně měnit nabídku podle vašich potřeb a momentální situace. Ve spojení s dřevěným rámem pak působí decentně, elegantně a trendy.

Venkovní informační a nabídkové vitríny

Upoutat pozornost, informovat a usnadnit čtení. Je to snadné, ale přesto to mnoho prodejců nedodržuje. Informační tabule spolu s nabídkovými vitrínami jsou jedním z prvních prostředků, jakými na sebe upoutáte pozornost.

Připravujete akční nabídku, hledáte zaměstnance, nebo vystavujete menu na celý týden. Rychlou orientaci usnadníte podsvícením. Informační a nabídkové vitríny splňují minimalistické požadavky už od počátku. Důležité je nenechat se zlákat k přehnaným reklamám a prvkům snižujícím čtenářovu pozornost.

Chcete-li následovat již fungující trendy, je čas vyměnit zastaralé reklamní poutače a plakáty s jiným logem, než je to vaše.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *